Spannend!!

Hier nog zo'n aagje.....
Vertel het ons, wij branden van nieuwsgierigheid!!!!!!

Het boek gaat over mijn ervaringen van het moederschap. Ik heb na de geboorte van de eerste in een dipje gezeten. Met therapie en anti-depressiva ben ik er weer uitgekomen. Ik ben mijn verhaal op gaan schrijven om het van me af te schrijven en dus niet met de bedoeling om het uit te gaan geven.
Maar toen ik bezig was, werd het zo'n lang verhaal, dat ik wel een poging wilde wagen om het uit te geven.
Ik doe dit dus niet voor de kost, jammer genoeg, het is de eerste keer. Ik verdien er ook weinig mee hoor. Maar ik  hoop met mijn verhaal andere moeders te kunnen helpen!
Deze uitgever werkt volgens het 'printing-on-demand' systeem. Wat betekent dat ze pas drukken als er bestelt wordt.
Zodra ik meer weet, horen jullie het van me.
Groetjes Sil

Jaaahhh, ik heb mijn eerste proefexemplaar binnen!
Toch wel heel gek om het in handen te hebben hoor; een boek met jezelf op de cover en je naam eronder..
Maar wel heel gaaf! Nog even en dan gaat de promotie ervan beginnen.
Sil

Wat leuk sil! Spannend he!!!
Maar het komt dan niet in de winkel te liggen of wel? (omdat je zei dat ze pas drukken als het besteld word..)
Maar hoe kun je het boek dan kopen?
Ben benieuwd!

Boekwinkels krijgen er wel bericht van dat ze het kunnen bestellen. Als ze dat doen, komt het wel in de winkel te liggen.
Verder komt het in de webwinkel van de uitgever, waar iedereen het dus kan bestellen.
Als ik die informatie heb, horen jullie het van me.
Sil

Ja hoor, mijn boek is te bestellen via www.boekscout.nl . In hun webwinkel is het te verkrijgen. Het heet "Hoera? Ik ben moeder"
Sil

Hoi Sil,
Wat knap dat je boek uitgegeven word/is, ik ga een exemplaar bestellen. Het onderwerp spreekt me erg aan. Dat is weer een ander verhaal, komt er op neer dat ik in een behoorlijke dip zit en er nu uit aan het krabbelen ben (onze dochter is ruim 5 maanden) Ben erg benieuwd, anyway: gefeliciteerd!,
x Esther (Isis 29-11-06)

Hé Sil,

Gefeliciteerd nog met je boek was ik helemaal vergeten te schrijven in mijn topic speciaal voor jou, ik hoop echt dat je mega veel boeken mag verkopen want die verhalen  van die roze wolk moet nu maar eens doorbroken worden! Ik las trouwens in Viva Mama de leugens rond  het wel en wee van het  moederschap (zoooo herkenbaar) en dat moeten meerdere vrouwen lezen!

Liefs,

Puk

Terug
Bovenaan