Spannend!!

Inderdaad komen er steeds meer verhalen en artikelen naar buiten over dit onderwerp. En dat is erg fijn om te weten.
Want ik liep destijds tegen een gigantische muur op als ik zei dat ik het helemaal niet zo leuk vond om moeder te zijn. Het leek dan net of je een geheel ontaarde moeder was!
Het wordt zeker tijd dat de waarheid boven tafel komt!
Ik hoop dat jullie er wat herkenning in  zullen vinden. Laat me weten wat jullie er van vonden..
Sil

Hey Sil!

Super man! Ik heb eens even op de site gekeken en de voorkant ziet er al goed uit! En ik heb het stukje van het begin van het boek gelezen...echt super!
En inderdaad, het word eens tijd dat er eerlijk word gepraat over het ouderschap! Ik weet nog datik het in het begin echt wel even vond "tegen vallen" hoor! En als je daardan wat van zegt (tegen de verkeerde) dan kijken ze je aan alsof je 1 of ander monster bent...want zoiets zeg je toch niet????
Ook schrijven ze overal dat het het mooiste moment van je leven is als je kind bijje word gelegt vlak na de geboorte....ik dacht op dat moment alleen maar aan mezelf, aan de pijn, aan het hechten wat nog ging komen, en aan een warme douche....ik vond het maar nat en vies en koud ! Op dat moment interesseerde me helemaal niks, achteraf vind hik het heel raar en egoistisch dat ik toen zo dacht, maar goed. Dat laat dus inderdaad wel zien dat het echt niet (meteen) een roze wolk hoeft te zijn!

Vind het echt super voor je dat het boek er nu is, en hoop echt dat je er veel gaat verkopen! Misschien vraag ik hem wel voor moederdag

Liefs 4dec

Hoi sil!

Gefeliciteerd met je boek! De eerstvolgende die me vraagt wat ze moeten meenemen uit nederland: jouw boek.
Wat goed van je dat je een taboe doorbreekt en er mensen mee helpt.
groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan