Hoi Jet,
Wat een verhaal zeg! Je hebt nog wel even wat meer te verduren gehad. Ik heb het geluk dat ik zonder problemen op de natuurlijke manier zwanger kan worden en dat mijn man me erg steunt. Gelukkig heb jij nu ook iemand gevonden die voor je gaat en waarvan je dus blijkbaar ook op de natuurlijke manier zwanger kan worden.
Ik ben nu zo'n 5 weken zwanger en mag dus 19 juni voor een eerste echo komen. Fijn dat het zo snel al kan, maar dat brengt ook wel weer spanningen met zich mee, want op het moment van de echo ben ik ruim 6,5 week zwanger en dat is ook het moment waarop het de eerste twee keer misging. Ik ben er nu gelukkig wel redelijk rustig onder en ben vooral bezig met weer herstellen van mijn griepje.
Gisteren dacht ik wel weer aan het werk te kunnen en heb het een halve dag volgehouden, toen ben ik op aanraden van collega's en baas maar weer naar huis gegaan en ben vandaag dus ook weer thuis. Ik kan niet zeggen dat ik me nog heel erg ziek voel, maar ik ben ook nog niet helemaal in orde. Dus deze week lekker uitzieken en aan ons denken. De komende weken worden druk genoeg, dus ik kan beter dan weer fit zijn dan nu door te blijven lopen. Wat de kwaaltjes betreft, daar heb ik (nog) niet zo'n last van, maar dat begon de vorige keer ook met zo'n 6 weken pas dus ik vermoed dat ik me daar voor volgende week alweer op kan gaan verheugen .
Succes de komende tijd en dat het nu bij jullie goed mag gaan, hou ons op de hoogte! Ik bevind me vooral nog op het 'zwanger worden na een miskraam-forum', maar als de echo goed blijkt te zijn dan ga ik me voorzichtiger ook wat meer naar de zwanger zijn forums.
Karin