Spannende tijden zijn weer aangebroken...

Ook ik ben na twee missed abortions weer zwanger en zeer onzeker. De eerste keer was het vruchtje 5 weken, de tweede keer 6,5 week geworden. Ik heb al van alles gevoeld en ga van een diep dal weer iets hoopvoller worden om dan weer door buikpijn het ergste te denken. Ik ben nu 6,5 week en ben sinds een paar dagen ook erg belabberd. 's Ochtens misselijk en sta ik te kokhalzen en ik ben zo moe! Ik ben in mijn vier zwangerschappen nooit misselijk geweest; dus ik hoop dat dit een goed teken is. Vrijdag heb ik mijn echo. Erg spannend.

Liefs Alexandra

Hallo allemaal,

Met mij gaat het wel prima, ik zou vandaag zo'n 6 weken moeten zijn. Mijn griepje is nu aardig weg, maar ik val nu meteen in de vermoeidheid. Ik denk deels nog nasleep van ziek zijn, maar ook zeker van de zwangerschap. Ik ben gisteren weer begonnen met werken na mijn vakantie en ziek zijn en halverwege de dag heb ik echt een zware vermoeidheidsdip. Het liefst zou ik even gaan liggen, maar ja dat zit er niet in dus doorgaan en er weer overheen komen.
Verder heb ik de hele dag door honger, ik moet echt ieder uur bijna iets eten, omdat mijn maag anders gaat protesteren. Ik probeer het zo gezond mogelijk te houden, maar op deze manier krijg ik wel degelijk meer calorien dan normaal binnen en aankomen van het eten kan ik er eigenlijk qua gewicht niet bijhebben. Maar hopen dat dit niet de hele tijd doorgaat.
Ik krijg tot nu toe weer een beetje dezelfde kwaaltjes als de eerste twee keer, maar ik weet ook als geen ander dat het geen zekerheid geeft over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Ik voelde me immers beide keren gewoon zwanger en het bleek toen al even niet goed te zitten.
Over wat mijn gevoel is heb ik de laatste dagen wel over nagedacht, maar ik weet het eigenlijk niet zo goed. Ik voel me wel iets anders, maar ik weet niet of dat is omdat ik het allemaal nog wat verdruk tot ik dinsdag de echo heb of dat het daadwerkelijk anders aanvoelt. Het blijft spannend, ik tel de dagen tot dinsdag!

Succes met de echo ´s allemaal, we ´spreken ´ elkaar!

Groeten,
Karin

Hoi allemaal,

Allereerst Alexandra: heel veel succes morgen, ik zal voor je duimen, meid!

Heb nu 3 dagen 1x een zetpit tegen de misselijkheid genomen. Het is nu te verdragen. En dat is weer zo'n contrast: nu ben ik weer bang dat het niet goed gaat en dat ik daarom minder misselijk ben.  
Gisteren en vandaag hebben we naar huizen gekeken. Ik kraak alle huizen af! Durf   gewoon niet aan te denken/dromen dat we hier met zijn drietjes gaan wonen. Nou ja eerst maar volgende week afwachten en dan hoop ik toch wat vrolijker te worden!

Groetjes Jet

Terug
Bovenaan