@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Ik kon ons topic zo gauw niet meer vinden, staat erg ver achteraan, dus even opnieuw hier.

Ik wilde even laten weten dat ik vandaag bevallen ben (vannacht) van een gezonde jongen. Hij heet Joris en is net zo lief als z'n broertje!

We zijn de koning te rijk!

Oh gefeliciteerd, ik dacht ik zal eens effe gaan kijken . Super, hoop dat alles goed is gegaan.

Geniet ervan met zn 4tjes.

Ik ben nu ruim 34 weken dus het schiet ook al op, heb al flinke buik en begint ook al aardig in de weg te zitten, maar ja, hoort erbij he.

Super gefeliciteerd nog!!!!!!!

Ik keek ook al regelmatig, maar nu gelijk zichtbaar op pagina 1: Esk weer een kindje. Super gefeliciteerd met jullie tweede wondertje.
Leuke naam ook.

Was de bevalling gemakkelijker dan vorige keer? Hoop t voor jou. Een goede kraamtijd gewenst.

groetjes
Wenser
(ps Ydnew, spannend ook al!)

Hey Esk,

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine kereltje!!
Alles goed gegaan? prachtig hoor, twee jongens :)
Ik zat al steeds te kijken of ik wat van je zag!
Nu lekker genieten en hopelijk weer snel de oude...

Sparkle

he meis ik hoor op deze topic niet tereageren maar wil je feliciteren met jullie nieuwe aan winst leuk een jongen erbij ik moet nog 7 weekjes ongeveer dus schiet al op. ga er lekker van genieten en laat je lekker verwennen

liefs

Dank jullie wel. Alles gaat hier goed. Joris lijkt erg op z'n broertje, leuk om te zien. En wat is Thomas dan toch al weer groot! Het is echt genieten hoor!

Bevalling was ok. Het is en blijft niet mijn hobby ;-) , maar het resultaat is dan altijd wel weer hartstikke goed :) . Ik vond het best pittig en het was ook een korte bevalling (6,5 uur!), maar alles is goed gegaan.

Ga ik nu weer even verder met genieten, mijn eten wordt zo direct op bed gebracht (ik laat me heerlijk verwennen!)

Terug
Bovenaan