@Sparkle, ik zie je berichtje nu pas. Je zou kunnen proberen met een lepeltje wat ORS zout te geven (tegen uitdrogen) en vooral veel aanbieden. Meer doen is bijna niet mogelijk denk ik... het is altijd zo zielig als ze ziek zijn. Gelukkig knappen ze meestal snel weer op.
Hier zit ik nog steeds op de blauwe wolk. Joris doet het super! Maandag waren we wel even geschrokken vanwege een navelinfectie. Joris moest naar het ziekenhuis, maar mocht gelukkig dezelfde dag weer naar huis met antibiotica. Die is aangeslagen en nu is hij weer helemaal gezond. Wel schrikken hoor.
Over de bevalling vorige keer heb ik bijna 10 uur gedaan, maar toen ben ik ingeleid en dan gaat het meestal sneller... maar die bevalling was erg zwaar met een vacuumverlossing en het operatief verwijderen van de placenta en een hoop bloedverlies en dus een transfusie. Gelukkig is me dat dit keer allemaal bespaard gebleven. De bevalling nu was pittig, omdat ik aan het eind geen goede persweeen had (en ik daar dus opwekkers voor gekregen heb), maar toen hij er eenmaal was, was het ook snel genieten geblazen.
Het is wel aanpoten met twee kinderen als je alleen bent (wie eerst?), maar het gaat echt heel goed.
Nu liggen beide kinders op bed en kan ik dus ook even rusten, heb ik nog wel nodig.