@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Goed zo, neem het ervan zou ik zeggen, je hebt toch een topprestatie geleverd! Gelukkig niet zo lang en moeizaam als vorige keer.
gr.
Esk

Fijn om te horen dat het goed is gegaan! Was het vorige keer ook snel? niet toch? Hoe gaat het nu?...drinkt ie goed?

Hier een ziek ventje, al vanaf maandagavond eigenlijk...de eerste keer dat ie echt ziek is, echt niet leuk! Hij blijft maar spugen :-S
Nog tips wat te geven? Ik geef m nu steeds flessen met weinig poeder veel water verhouding...sap drinkt ie normaal niet echt dus weet niet of het slim is om m dat nu te geven....

@Sparkle, ik zie je berichtje nu pas. Je zou kunnen proberen met een lepeltje wat ORS zout te geven (tegen uitdrogen) en vooral veel aanbieden. Meer doen is bijna niet mogelijk denk ik... het is altijd zo zielig als ze ziek zijn. Gelukkig knappen ze meestal snel weer op.

Hier zit ik nog steeds op de blauwe wolk. Joris doet het super! Maandag waren we wel even geschrokken vanwege een navelinfectie. Joris moest naar het ziekenhuis, maar mocht gelukkig dezelfde dag weer naar huis met antibiotica. Die is aangeslagen en nu is hij weer helemaal gezond. Wel schrikken hoor.
Over de bevalling vorige keer heb ik bijna 10 uur gedaan, maar toen ben ik ingeleid en dan gaat het meestal sneller... maar die bevalling was erg zwaar met een vacuumverlossing en het operatief verwijderen van de placenta en een hoop bloedverlies en dus een transfusie. Gelukkig is me dat dit keer allemaal bespaard gebleven. De bevalling nu was pittig, omdat ik aan het eind geen goede persweeen had (en ik daar dus opwekkers voor gekregen heb), maar toen hij er eenmaal was, was het ook snel genieten geblazen.
Het is wel aanpoten met twee kinderen als je alleen bent (wie eerst?), maar het gaat echt heel goed.
Nu liggen beide kinders op bed en kan ik dus ook even rusten, heb ik nog wel nodig.

Onze dochter was afgelopen week ook ziek, hoge koortsen en spugen erbij en daarbij kwam kijken dat ze niet meer wilde drinken en bij een kind van 4,5 ga je echt niet zomaar meer in discussie, met als gevolg dat we veel naar huisarts zijn geweest en woensdag wilde ik met haar naar het ziekenhuis dus stuurde de huisarts ons gelukkig door want eht duurde te lang. Ze was in een korte tijd ruim een kilo kwijt en dat is voor een kind erg veel. Ze was aan eht uitdrogen en ze heeft 2 nachten in het ziekenhuis gelegen ze hebben 1,5 liter ors toegdiend. En gelukkig sloeg die goed aan en mochten we vrijdagmiddag weer naar huis. Nu is ze nog flink aan eht aansterken want ze is in totaal bijna 1,5 kilo kwijtgeraakt in ruim een week tijd.
Hoop dat er nu niets meer gaat gebeuren en dat ik kan gaan genieten van de resterende tijd, maar ja genieten ik moet nog helpen met de verhuizing van mn ouders en met zon buik lukt dat neit echt meer. Pfffff soms verlang ik al naar mn kraamtijd lekker niets doen, nou ja niets doen jullie snappen me wel.

Bedankt voor de berichtjes!
@Esk, fijn dat het allemaal zo goed gaat joh! Heerlijjk genieten. Kan me idd wel voorstellen dat 2 ineens lastig kan zijn...je wilt toch geen van beiden laten huilen.
Lijkt me idd wel schrikken als je kleintje zo'n ontsteking heeft, maar gelukkig wel snel weer verholpen!

@ Ydnew, nou zeg, da;s ook niet niks allemaal zo'n kleintje! Ze is nog wel zwakjes zeker dan?

Hier iets aan de beterende hand, maar nog steeds niet de oude...ik vind het wel lang duren hoor! En wij zijn al helemaal niks gwend, want Aaron is normaal alleen maar vrolijk en kan zichzelf goed bezig houden. Nu is hij met spelen heel snel moe...
Gelukkig drinkt hij sinds gisteren weer n aardige hoeveelheid .... morgen moet ik toch naar de huisarts, dus meteen maar even vragen of ik het wel goed doe allemaal...maakt me wel een beetje onzeker dat ie al zolang ziek is...alhoewel ik wel kan zien dat ie langzaam maar zeker iets meer energie krijgt...

Terug
Bovenaan