@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Esk, ben jij al veel alleen met de twee boys? Heeft je man geen verlof genomen? Lijkt me pittig ja, ik hoor toch vaak dat de baby de 'dupe' is en wat langer moet wachten? Is het gevoel et Joris eigenlijk al net zo sterk als met Thomas, waar je nu natuurlijk al anderhalf jaar een band mee hebt opgebouwd?

@Ydnew: heel veel sterkte hoor met Amber, fijn dat ze goed in de gaten gehouden wordt.

@ Sparkle: hopelijk gaat het nu de goede kant op. Logisch dat Aaron nog wat lusteloos is, een beetje afvallen is voor een volwassene niet erg, maar voor zo n kleintej is het natuurlijk mega. En dat kost enorm veel energie. Mijn dochtertje heeft pseudokroep gehad onlangs en weinig geslapen, toen heeft ze daarna bijna een week lang enorm veel geslapen.

Hier alles prima met zijn drietjes. Weer aan t werk na onze vakantie en de balans is nu eigenlijk wel goed. Ik ben nog niet zwanger, ik zit nu in ronde 4. Ik had mij zo voorgenomen om mij niet druk te maken en mij in te stellen op een lange wachttijd, maar t is moeilijker dan ik dacht. De gevoelens van twee jaar terug komen weer boven, toen ik me zo machteloos en ellendig voelde omdat het niet lukte.

Het gekke is dat ik wel weet dat ik zo blij ben met mijn dochtertje dat we ook best met zijn drietjes heel gelukkig kunnen blijven. En aan de andere kant toch onrustig nu ik weet dat we het weer aan het proberen zijn en hoe moeizaam dat de vorige keer is gegaan. Stom he, maar gevoelens laten zich nu eenmaal slecht leiden.

Nou ja, voorlopig maar lekker focussen op onze kleine meid en het mooie weer (eindelijk). Dan zien we wel.

gr.
Wenser

@ Wenser, het gevoel is voor beiden meteen heel sterk. Ik dacht ook dat het zich op moest bouwen, maar dat is helemaal niet zo. Joris hoorde meteen bij mij.
En mijn man is deze week nog veel thuis, maar ook wel eens naar z'n werk. Ik moet toch uiteindelijk ook met twee kinderen alleen kunnen zijn dus deze kleine perioden zijn goed oefenmateriaal...

Zo Esk, zit je eerste week alleen er op? Was het heftig? Zal best lastig zijn met 2 kleintjes die volledig afhankelijk zijn. Is Thomas jaloers eigenlijk?

Sparkle en Wendy: zijn Aaron en Amber al helemaal beter? Ik hoop het wel hoor, anders zou het wel heel lang zijn.

Hier alles ok. Jammer dat de herfst is aangebroken, ik ben geen wintermens en nu wordt ik toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt dat de zomer niet meer komt. Hoewel we afgelopen weekend voor 10 hebben genoten. Dus 10x 2 = 20 dagen lol ;-)

Femke heeft in het surfmeertje in de buurt rondgestapt en zich daarna heerlijk door de modder gewenteld, het was net een varkentje haha. Gelukkig waren we op de fiets.

groetjes
Wenser

Jaja amber is weer helemaal beter, hier allemaal wat onrustig, vooral snachts, omdat we al bijna op 37 weken zitten en Amber is geboren met 35 weken en 6dgn, dus voor ons mag het wel gaan gebeuren, wel wat gerommel, maar nog niet het echt werk zeg maar. Dus het enige wat we kunnen doen is afwachten, moet wel zeggen dat ik op ben, sinds een paar dagen, maar dat mag nog eigenlijk niet, moet mijn ouders nog helpen met inpakken, en dat willen mn man en ik dit weekend doen zodat dat helemaal klaar is, en dan mag ik op zijn, hahaha.

Maar wenser 10 maal 2 kan ik dan concluderen dat het raak is of bedoel je 2 dagen weekend. Ik hoop natuurlijk het eerste.

Ik ben blij dat het wat minder warm is, ik denk dat ik de enige ben, maar met een erg dikke buik met die hitte is geen pretje, maar ja.

Tot zover weer de update.

Fijn weekend allemaal

Ben je alweer zo ver zwanger, Wendy? Goh, dacht dat het nog wel een tijdje zou duren, maar het gaat allemaal sneller dan ik dacht. Goed zeg! Succes ermee! Weten jullie eigenlijk wat het gaat worden?

Hier zitten de eerste weken er inderdaad op en ik moet zeggen dat het me niet tegen valt. Soms is het even een gesleep, maar over het algemeen gaat alles direct alweer z'n gangetje. Heb meer moeite met weer een baby in huis (huiluurtjes, afhankelijk van uur en tijd, gebroken nachten etc.) dan met 2 kinderen. Thomas is niet jaloers, hij vind eigenlijk vrij weinig van z'n broertje, snapt het nog niet zo goed en ik vind dat eigenlijk wel prima. Hij weet straks gewoon niet beter of z'n broertje is er altijd geweest. Heb ook niet het idee dat ik m'n aandacht echt moet verdelen of zo.

Hi!
@ Wenser, klinkt goed heerlijk genieten van het weekend! Hier is de herfst vaak prachtig (nu ook!) dus geniet er juist altijd van...Heerlijk weer (20-25 graden deze hele week met stralende lucht)
Wat leuk dat Femke al zo lekker kan genieten van t 'zwemmen'..wel een beetje jaloers hoor dat je zo lekker kunt fietsen...;-)
Ja, Aaron is gelukkig weer helemaal de oude!! T heeft wel een volle week geduurd maar gelukkig zit ie weer vol energie!

@ Ydnew, succes met de laatste weken, kan me idd wel voorstellen dat je nu echt gaat zitten wachten als t vorige keer zo vroeg kwam!

@ Esk, fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleintjes! Thomas is misschien een beetje te klein om het allemaal te snappen he, maar ook wel leuk dat het zo snel helemaal gewoon is voor m!

Aaron begint ondertussen eindelijk eens te bewegen (gistern 9 mnd geworden). HIj zit het liefst te spelen...maar als ik m op zn buik leg, verplaatst hij zich nu wel. Meer achteruit als vooruit, maar het begin is er ;-) Voorderest was hij wel snel met omrollen enz, maar hij is nu vooral bezig met kletsen, handjes klappen, zwaaien en zn fijne motoriek....:)

Sparkle, helaas is de temperatuur nu 10 graden of meer gedaald en waaien de bladeren om je oren. Vannacht voorspellen ze zelfs hier en daar rond het vriespunt. Het was wel uitzonderlijk hoor vorige week. Heerlijk dat jij dat nog dagelijks hebt. Wanneer wordt het bij jullie koud? Dan gaat t waarschijnlijk ineens heel hard.

Fijn dat Aaron zijn eerste 'stapjes' richting mobiel worden zet. Hij zal er ook wel aan toe zijn om wat meer te zien nu. Ieder kindje zijn eigen tempo en vaak zijn de laatbloeiers ineens wel heel snel en kletsen ook wel eens eerder.

@Ydnew, hoe is het nu, spannend hoor!

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan