@sparkle

Al een hele tijd hier niet geweest, moest echt effe zoeken. Nog gefeliciteerd met de kleine meid! Ook al is dat alweer een tijdje terug. Hier is de eerste verjaardag ook al geweest. Het was erg gezellig.
Op dit moment zijn we bezig met de babykamer en de kamer voor Thomas. Nog 7 weekjes en dan ben ik alweer uitgerekend, dus het begint op te schieten. Merk dat het nu ook echt zwaar begint te worden. Thomas begint net te kruipen en daar heb ik mijn handen aan vol. Hij zit overal en nergens. Ben benieuwd hoe hij het straks vind met een broertje of zusje...

Nou, ik zie visite voor de deur staan, dus ga er gauw vandoor...

Groetjes,

Esk: jij ook gefeliciteerd met kleine Thomas. Nog 7 weken te gaan.... dat schiet op zeg. Ik ken het: Femke kruipt al als een speer en staat overal tegenaan. Dus de tijd van handen vrij is bij ons al een poosje over. Maar ik ben niet zwanger, dus dan gaat het makkelijk ;-)

Veel sterkte met de laatste loodjes, laat je nog wel wat horen af en toe en iig. (enige tijd) na de geboorte? Ik ben benieuwd!!!

groetjes
Laura

ooe...alweer een tijd geleden dat ik hier had gekeken! Leuk dat het nog stees bij gehouden wordt!

Gefeliciteerd met jullie beide kleintjes Laura & Esk!! 1 jaar alweer...(wat een leeftijd he ;) )
Aaron is ook alweer ruim 7 maanden nu, hij kan sinds een aantal weken zitten....! Heel fijn, alleen erg beledigd als ie weer omrolt na een tijdje, of als ie iets probeert te pakken.

@ ydnew: Wat moeilijk lijkt me dat ...Heeft ze meer last van korte termijn of lange termijn vergeten....? Wel mooi dat ze zo sterk wil zijn voor jullie kleintje.

@ Laura: toch wel weer spannend voor jullie zeg! ben benieuwd, en hoop natuurlijk dat je snel zwanger mag worden.... Hier ook open voor een tweede...maar reken er natuurlijk niet op dat we nog zo'n wonder meemaken...al is die hoop er natuurlijk wel...ik ga nu nog niet de rondes tellen...dan ga ik me er veel te veel op focussen...maar kan me voorstellen dat dat bij jullie anders ligt...

@ Esk..nog maar een paar weekjes! Spannend, zie je op tegen de bevalling...bij Thomas had je een hele zware bevalling toch...? Sterkte met de laatste loodjes!

Hier ook weer 2 schoonzussen die bijna moeten bevallen (einde van de maand) dus spannend. !

Oja, mijn zus heeft een gezond dochtertje gekregen! Joy-Loïs Ruchama (=ontferming)... een klein popje van 5,5 pond. maar ze was ook 2 weken eerder gehaald, om geen extra risico's te nemen. Mooi meisje....en alles gaat goed nu...ze heeft pas een kuurtje gekregen omdat ze urineweginfectie had gekregen...:( niet zo leuk, maar gelukkig nu weer n stuk beter!

Aaron ligt hier lekker in de box te kletsen...hij is altijd lekker vrolijk en we genieten volop van hem!! :D

liefs,
Sparkle

Hoi meiden,

Hoe is het allemaal? Met sparkle wel goed zo te lezen, heerlijk dat je zo geniet van je kleine mannetje.

@Esk: nog 3 weekjes ofzo, spannend joh. Ik ben benieuwd hoe de tweede bevalling gaat en hoe het uberhaupt gaat met twee kindjes.
Alles verder klaar voor de kleine? En Thomas al geïnstalleerd op zijn nieuwe kamer?

@Ydnew: hoe is het met jou? Hoe ver ben je en hoe voel je je? Spannend ook weer, zeker omdat je er al een beetje uit bent. Hoe vind amber het allemaal? ik heb je (oude) blogs op babyboom wel gelezen hoor ;-)

Nou ik ga nog even knallen op werk, nog 1 week en dan ein-de-lijk vakantie, ik ben er zoooo aan toe.
Verder nog geen nieuws hier, ik ga er voorlopig ook maar niet van uit.

groetjes allemaal, en Esk: veel sterkte en ik hoop op een mooi bericht hier van jou als het zo ver is...
Groetjes
wenser

Hai Dames,
Nog 4 weekjes tot de uitgerekende datum. Ben nu al 2 weken met verlof en mijn buik is echt giga. Voor mijn gevoel groter als vorige keer. Maar deze zwangerschap gaat wel beter, ik heb geen hoge bloeddruk en hou ook geen vocht vast. Heb nog geen ziekenhuis van binnen gezien dit keer en dat was de vorige keer vanaf 7 weken voor de bevalling wel anders... ik hoop dat het zo blijft. Alles is hier klaar, Thomas ligt al weken in z'n nieuwe kamer, de babykamer is klaar, de namen voor zowel een jongen als een meisje zijn bedacht etc. etc. Hij of zij mag dus komen.
Ik zie niet op tegen de bevalling. Heeft ook niet zoveel zin, want het loopt toch zoals het gaat lopen. Je kan er zo weinig aan doen... ik hoop wel dat het ietsjes makkelijker gaat als vorige keer (toen een vacuumverlossing, sub-totaalruptuur en placenta die operatief verwijderd moest worden en o ja ook nog veel bloed verloren dus transfusie), maar ik neem aan dat de weg al gebaand is door Thomas en dat het dus makkelijker zal gaan... daar hoop ik maar op.

Ik zal het wel laten weten tegen die tijd dat het geboren is... check hier nog regelmatig...

@Esk: Goed voorbereid dus, en idd. je kunt het niet sturen, goed dat je er zo over denkt ;-)

Veel sterkte en tot horens!
Gelukkig is het niet zo warm...

groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan