@sparkle

@wenser
ik weet nog wel dat Amberin een grotere stoel moct, zij vond het geweldig en wij hadden zon stoel die je ook in slaaphouding kan zetten. Ze was de maxicosi helemaal beu.

Dikkidik weet ik die is in het ziekenhuis beland het ging helemaal neit goed met haar, hoe hetnu met haar gaat weet ik niet. En yosha had ik veel contact mee schreef veel mee op het forum, maar zoals jullie weten gaat het daar op dat forum echt met ups en downs, dan schrijven er veel mee en dan weer neit, maar dat is het ook, het zwanger worden is gewoon veel wachten en wachten.

@esk
ik hoop ind dat dan mijn misselijkheid ook snel weg is evenals mn moeheid, pffff, ben nu wat moed aan het verzamelen om beneden wat te gaan doen.

Fijn weekend vast allemaal......

Gr WEndy

Wendy: Wanneer begint ook al weer Babyboom? Leuk programma, ik ga proberen te kijken! Voel je je al iets beter nu?

Wij hebben de vervolgstoel ook al, ook met een slaapstand, maar dit is toch wel rechterop dan de maxicosi heb ik het gevoel. Aan de andere kant is vooruit rijden wel prettiger voor haar (maar wel onveiliger begreep ik). We moeten het nog maar even proberen met een wat langer ritje, of het goed gaat.

groetjes
Wenser

He, wat leuk dat er weer zoveel geschreven is!!! En heel leuk dat je je er ook bijgevoegd hebt Wendy! Ben echt heel blij voor je!

Is het al beter met de misselijkheid?
Esk...ben je al in Spanje geweest? hoe was het??

Ben ondertussen ook gespannen de weken aan het aftellen voro mijn zus (eind Juli uitgerekend). zij hebben vorig voor jaar een kindje met 19 weken verloren....en tot nu toe gaat alles goed!! Kan niet snel genoeg gaan voor mn gevoel!

Hier mijn eerste menstruatie na de bevalling begonnen...Ik had niet gedacht dat ik het er alweer zo moeilijk mee zou hebben...brengt weer allerlei herinneringen met zich mee...wat als er nooit een tweede komt?
En had gisteravond ook ineens een huilbui, en al mn frustraties eruit gekletst tegen mn man (gaat hier heel goed hoor, haha, maar je weet wel..soms lijken er ineens zoveel dingen anders dan je zou willen)...maargoed, vandaag bleek dus weer waardoor dat kwam! :p

Aaron groeit als n speer!! Hij is nu 4 maanden en weegt 8086 gram!!
Hij is nog steeds heel tevreden. Ik ga denk ik binnenkort eens een papje proberen, want daar lijkt hij erg aan toe...ben benieuwd. Verder zit hij nu volledig aan de flesvoeding...ben met 3 maanden af gaan bouwen, en het gaat heel goed!

Langzaam aan begint het hier ook lekker weer te worden (Heel laat dit jaar!!!) ....

Wij lopen trouwens al n tijd met de gedachte om aan pleegouder/adoptie te gaan beginnen. Nog heel pril hoor, en waarschijnlijk gaan we pas volgende winter een (verplichte) cursus er voor doen en dan duurt het vaak nog een tijd voor er een kindje geplaatst wordt...

nou, ik moet er zo vandoor, dus ga maar stoppen!

groetjes !

Fijne moederdag allemaal!

Ik ben inmiddels weer terug uit Spanje en het is allemaal heel goed gegaan. Thomas heeft zich heel goed gedragen in het vliegtuig, viel zelfs gewoon in slaap, dus dat was wel erg fijn. Hebben wel besloten niet meer te gaan vliegen als er 2 kindjes zijn, want dat is wel erg veel gedoe. Je moet ze toch wel bezig houden en dat gaat moeilijker als je allebei een kind hebt op je schoot ;-) .

Sparkle, wat bijzonder dat jullie willen gaan voor adoptie of pleegouderschap. Volgens mij is het nog een heel traject dat je moet doorlopen met allerhande cursussen en veel wachten. Succes daarmee. En veel sterkte met je zus, kan me voorstellen dat dit erg spannend is dit keer.

Wendy, hoe gaat het nu met je moeheid, al minder?

Wenser, hier zit Thomas sinds kort ook in de kinderstoel in de auto en ik vind het een verademing. Thomas vind het zelf ook veel leuker, want nu kan hij naar buiten kijken en wat zien. De maxi-cosi is (tijdelijk) opgeborgen.

Verder gaat het hier prima. Al een behoorlijke buik, maar verder weinig last. Af en toe last van lage bloeddruk (sterretjes) en heel af en toe nog van een vieze smaak en moeheid, maar over het algemeen mag ik niet klagen. Ik merk wel dat ik steeds minder kan (energietechnisch en fysiek gezien), maar dat mag ook wel. De 20 weken echo was helemaal goed en we weten nog steeds niet wat het wordt. Verrassing dus!

Thomas wordt al bijna weer 1, nog een kleine maand en dan is het zover, wat gaat dat snel! We zijn druk aan het nadenken wat we hem voor zijn verjaardag kunnen geven, want dat valt nog niet mee.

Groetjes, Esk

Hele leuke moederdag gehad hier, een mooi werkje van mijn meisje, ontbijt op bed en ook nog een buggy uitgezocht. Voor de vakantie, want de wandelwagen mee is toch wel erg lastig, als je ook nog spullen en een hond mee wilt nemen.

Het is de Koelstra geworden, lekker hoog, wendbaar, verstelbaar, licht en klein in te klappen.

Esk; wat gaat de tijd snel he, Fem wordt 2 juli ook al een jaar. Wij gaan waarschijnlijk een zandbak geven, zij vind het nu al zo leuk om met de aarde in de borderbakken te spelen, wat ik natuurlijk minder vind. Verder vragen we een fietsje met duwstang (handig als ze niet meer in de wagen wil), duplo, een speelbord voor op schoot voor achter in de auto, prentenboekjes van karton en een boek van dikkiedik om voor te lezen, zandbakspeeltjes, een badpakje en verder heb ik het ook nog even niet bedacht.

Wat bruikbare ideetjes?
Fijn dat je je ok. voelt. De bloeddrikproblemen en sterretjes ken ik ;-) dat had ik ook.
gr.
Wenser

Babyboom begint 18mei 20.30 ik dacht ned 1.

Er is al een promo te zien bij www.uitzendinggemist.nl op www.babyboom.nl zie je de zwangerschapstest.

Voor de rest leuk dat iedereen een fijne moederdag heeft gehad, ik heb ook een leuke dag gehad, ik kreeg ontbijt op bed en een versje voorgelezen door Amber en een mooie ketting die ze zelf gemaakt heeft, voor de rest een plantje en 3 roosjes, erg lief. Ben echt in de watten gelegd.

ik ben nog steeds misselijk en moe, maar de moeheid is wel wat minder, misselijk is dan weer erg aanwezig dan weer wat minder, kan bij lange na nog niet veel eten. Aardappels vallen zeker nog neit goed, jakkes, en vind veel vies. Wat raar dat een klein wondertje zoveel kan doen met een mamalichaam. blijf me erover verbazen.

Morgen moet ik naar uroloog, heb nl al 4 anti bioticakuren erop zitten ivm blaasontstekingen dus morgen maar eens vragen hoe verder want vind het af en toe wel eng worden met zoveel medicatie.

Fijn allemaal om te lezen dat het goed gaat met iedereen.

Tot schrijfs weer.

gr wEndy

Pfff das niet niks, zo veel blaasontstekingen. Is ook niet bevorderlijk voor je energie. Ik ga kijken of ik de uitzending kan kijken, lijkt me wel leuk.

gr.
Wenser

Hoi Allemaal,

Hoe gaat het ermee?? Lekker aan het genieten/genoten van het lekkere weer???
Hier is het ook eindelijk eindeiljk lekker weer...! Echt de eerste week waarin het mooi weer is...zooveel regen gehad..Niet echt bevorderlijk voor het landwerk hier op de boerderij :( maar wij mogen niet klagen want sommige boeren moeten zelfs overnieuw zaaien en da's bij ons niet het geval (gelukkig!)

Hoe gaat het met jullie kleintjes? K heb gisteren bij Aaron zn eerste tandje ontdekt... er steeks een klein randje uit! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij helemaal door is!

Ondertussen ook aan n papje begonnen met Aaron, hij vind het heel leuk om met n lepeltje te eten :)

We hebben vorige week een fotosessie laten doen van ons kleine gezinnetje...wilde al langer heel graag laten doen. Eigenlijk al met zwangerschap en als baby, maar dat was er nooit van gekomen! Ze zijn heel mooi geworden al zeggen we het zelf ;-)

zat net weer even te lezen op het 'oude' forum. En zag dat Yosha nu weer(!) een miskraam heeft gekregen....:((((( dan krimpt mn hart gewoon weer even samen....

Voel me zo gezegend! Geniet volop van ons vrolijke ventje!
Hij groeit trouwens als een speer. Gisteren was hij 5 maanden en weegt nu 8664 gram! T wordt echt een beeertje ;-) van mn mans kant, want bij mijn nichtjes en neefjes waren ze juist altijd een beetje klein! Hij past al bijna niet meer in zn maxicosi!(En mijn armen kunnen het bijna niet meer dragen!)...

@ Wendy, hoe staat het met de eetlust? Weet nog wel dat dat ook het enige is wat mij een paar weken echt heel erg tegen gestaan heeft; aardappels...
Baal ervan want kan hier babyboom niet volgen...uitzendinggemist werkt niet meer :(

Terug
Bovenaan