Hier hield ik ook al een tijdje mijn hart vast voor een die-hard tuttie addict. Hij was er zo verslaafd aan. "s nachts en overdag, zijn tuttie ging overal mee naar toe. De tandarts had gezegd dat kaken en tanden en spraak kunnen herstellen als je voor het 3e jaar stopt met de speen. Hij is nu 2 jaar en 8 maanden. Dus ik was al maanden aan het zeggen: die tuttie is voor babies, laat hem toch thuis of gooi hem toch weg. Tot er vorige week een wonder gebeurde. Mijn zoontje had een goede bui en toen ik zei: gooi die tuttie toch in de prullenbak, gooide hij hem er echt in! Onopvallend viste ik hem er meteen uit en legde hem in een keukenla. Hij heeft er daarna nog 3 keer naar gevraagd, maar dan zei ik: de vuilnisman heeft hem al meegenomen. De eerste nacht is hij 2 keer kort wakker geworden om te vragen waar zijn knuffel was (de andere verslaving), maar daarna niks meer over gehoord! Heel bizar, niemand kon het geloven. Maar ik denk dus echt dat als een kind het zelf bewust doet (met wat voor verhaal dan ook), dan het dan toch moeglijk is om zonder 1 traan van dat ding af te komen. Succes allemaal!