quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 22:01:57&apos😉);
welke kinderen zijn dood gegaan dirksmama? ik heb alleen de adviesen van me moeder geluister gefh oning en zo je weet toch oudewetse omas
Hoi Adama,
Dirksmama heeft gelijk hoor! Absoluut geen honing geven! Dat mogen kindjes van die leeftijd echt niet hebben, is inderdaad gevaarlijk (maar maak je niet druk s.v.p. dat je het toch al gedaan hebt! Het is natuurlijk niet zo dat het altijd gebeurt dus als je kindje niet ziek is geworden is er niets aan de hand, maar wel mee stoppen!). Overigens is dat wel maar tot 1 jaar volgens o.a. het voedingscentrum.
Als je het wilt nalezen type op google maar eens de woorden 'honing' en 'baby' in, dan kom je allerlei artikelen erover tegen. Wellicht was dit in de tijd van jouw moeder nog niet bekend.
Van mij uit ook de vraag, waarom wil je dat ze aan een speentje went?? Als ze niet wil zal ze er waarschijnlijk ook geen behoefte aan hebben, prima toch. Mijn dochter heeft ook geen speen en mijn zoon heeft er ook nooit eentje gehad.
Groetjes Marieke