Bij lange autoritten (en daar hebben we vandaag een fijn voorbeeld van gehad, op en neer naar Zuid Limburg) is het bij ons erin geslopen dat Sophie nog steeds haar pop en speen krijgt (en al vrij aan het begin van de rit). Het is geen stilziiter, onze dame, maar met haar popje en speen is ze altijd wel erg relaxed.... Anders zit ze tegen de tijd dat we bij Den Bosch zijn al zo ongeveer achterstevoren, kliert ze Gijs, wil ze eruit/lekkers/drinken/naarhuis etcetc..... Behalve dus als ze haar pop en speen heeft, dan rijden we bij wijze van spreken naar Zuid Frankrijk. Ze doet 'm ook regelmatig eruit, leest boekjes, zingt liedjes, kletst, maar pop en speen zijn wel binnen handbereik.
Ik ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is? Wie heeft er nog een speen en hoe vaak en waar wordt die tevoorschijn gehaald? Hier valt ze er nog mee in slaap, maar verder niet. Het ding komt haar bed niet uit, behalve dus..... juist, als we lang in de auto zitten.
Eigenlijk wil ik er binnenkort mee kappen, maar ze pakt gewoon haar duim als alternatief en dat zie ik helemaal niet zitten eigenlijk. Dus voorlopig laat ik het nog maar even zo. En die autoritten, tja. Ik heb de moed nog niet om de strijd aan te gaan hahaha.
Groetjes
Susan