Speen

Hi Meiden,

Ik was nieuwschierig of hier nog kindjes zijn met een speen?
Nynke heeft dr speen alleen in als ze slaapt ik kom er nog niet vanaf.....
Nu dat ze ziek is wilt ze hem ook in maar dat is meer voor de troost.

Liefs Stefanie

Hoi,

Hier zijn we (voorlopig,haha) speenvrij.
Een paar maanden terug was hij hem in huis kwijtgeraakt tijdens het spelen, ik heb alles samen met hem afgezocht maar kon hem niet vinden, dus toen heb ik gezegd, fiep is kwijt, dus nu moet je zonder slapen,, de eerste drie dagen was het een beetje lastig in slaap komen daarna was het ook over!
Ik had trouwens nog wel een reserve, maar vond het een mooi moment aangezien hij hem zelf was kwijtgeraakt.
Ik zou niet stoppen als ze ziek zijn idd, maar even doorbijten en ze zijn eraf!

Gr MJ

Renske heeft nooit een speen gehad, ze had maar weinig zuigbehoefte. Zeker in vergelijking met Emma, die was niet te stoppen.
Maar op dit moment dus ook een speenvrij huis. En in december zien we wel weer.

Nick heeft nog een speen is er erg aan gehecht en vanmij mag hij hem in bed nog wel gebruiken hoor.

De oudste heeft hem gehad tot ze 5was dus de speen werd ingewisseld voor haar duim

Hier ook nog speen hoor. Ze gebruikt hem alleen in bed én als ze in de auto zit. In de auto alleen tijdens lange ritten, niet hier in de stad hoor (ook al probeert ze het wel)
Als ze ziek is, mag ze hem ook de hele dag. En zodra ze beter is vraagt ze er ook niet meer om.
Mijn neefje mag hem de hele dag (net zo oud) en loopt zelfs met ding in te praten. Dat vind ik dus geen gezicht persoonlijk. In bed okee, maar verder niet.
Nogmaals das persoonlijk.
Ik probeer weleens grote meiden hebben geen speen nodig e.d. Maar daar trapt ze niet in. Dan zegt ze Myrthe wel speen. Ach ja, ik vind t niet erg.

Liefs

Mijn mannekes hebben allebei geen speen gehad,
Misschien komt het dat ik allebei bv gevoed heb op verzoek ( de eerste weken) Dus ook eigenlijk weinig last gehad van zuigbehoefte. Soms zaten ze bijna de hele dag vast, hahaha

Ik heb altijd geduimt ( doen ze trouwens ook niet) en ik vond het als kind best lastig dat ik ermee moest stoppen, of tenminste, dat probeerde mijn ouders. Ik duimde ook gewoon over de pleister en vieze middeltjes door hoor. Ik stopte er uit eindelijk vanzelf mee..

Succes

Hier ook nog steeds een speen, wel alleen in bed!!! Op dit moment verandert er al genoeg in haar leventje dus voorlopig mag ze de speen gewoon houden van mij....

Groetjes Tamara

ook caithlyn heeft een speentje overdag soms maar in bed altijd
ik denk ook wel eens aan afbouwen maar zelfs haar kinderarts zegt wacht er gewoon eventjes mee

groetjess

Terug
Bovenaan