Speen

Afwennen was met Emma echt heel makkelijk hoor. Ik heb een moment genomen dat ze niet ziek was, geen verjaardag of Sinterklaas, vakantie of ander spannend iets.
Ik heb haar gezegd dat we de speen over 3 dagen in de container gingen gooien, omdat ze groot was. Dat nog 2 dagen herhaald en het toen gedaan op de dag dat de containers geleegd werden. Ze heeft hem erin gegooid en is 's avonds gewoon gaan slapen, net als alle andere avonden erna. Pas toen ze een week of 3 later ziek was zei ze dat ze toen best graag haar speen had willen hebben. Dat is alles geweest. Ze was toen 3 jaar en een paar maanden. Veel makkelijker af te leren dan een duim, want die kan je niet weggooien en als het dan moeilijk is pakken ze die toch weer.

Milton heeft het een speen kapot gebeten toen hij anderhalf was ik heb het gelijk weg gedaan vond het zo eng .Hij had er geen probleem mee dat ik het van hem heb afgepakt moet er niet aan denken dat het in zijn keel was geschoten dus mensen alsjeblieft let op als je zoiets ga zien gelijk afnemen. Shanice heet gelukkig nooit een speen gemoeten .

Terug
Bovenaan