spelletje

Bevalling duurde 4 uur

en film EN foto kan niet kiezen....Doe het beide de hele dag (lili filmen en fotos maken)

wat drink je het liefst zo over de dag

foto maak je sneller en is makkelijker te verwerken (film zijn wij altijd heel lang mee bezig) maar ga toch voor de film want dan kom je weer helemaal terug in die tijd, met foto's heb ik dat minder

woon je liever comfortabel met hoge woonlasten, of wat minder comfortabel maar minder krap?

De bevalling duurde vier uur en een kwartier, ook een vlotte dus.

Foto,  Filmpjes maak ik ook met mijn fotocamera maar die kijk je toch niet zo snel terug. Ik heb ook een babyboek bijgehouden voor Thom, met foto's en wanneer hij iets voor het eerst heeeft gedaan, hebben jullie dat ook gedaan?

ehhh meest geraakt tijdens de bevalling: in negatieve zin: dat je er geen controle over hebt, die klotepijn!

favo drinken op een dag: sap (maar drink meer thee en water ivm de suikers)

mijn vraag blijft staan!

Tijdens kantoor dagen drink ik water en thee. Thuis, eigenlijk veel te weinig, maar vooral sapjes of een glas water.

Het meeste geraakt tijdens de bevalling, dat ik de navelstreng mocht doorknippen.

Waar ben je het meest bang voor?

Tijdens kantoor dagen drink ik water en thee. Thuis, eigenlijk veel te weinig, maar vooral sapjes of een glas water.

Het meeste geraakt tijdens de bevalling, dat ik de navelstreng mocht doorknippen.

Zo 3 keer geplaatst!

Ehh ik denk meer comfi met hogere lasten, dan bezuinigen we op andere dingen.

Vasn iemand die niets heeft met oud en nieuw... de vraag...

Hoe vullen jullie oudjaarsavond in?

Terug
Bovenaan