spelletje

denk dat ik liever fijn zou willen wonen zonder iedere maand krap willen zitten....Dan zou ik kleiner willen gaan wonen als ik zorgen zou hebben!!

En ik ben op het moment het meeste bang voor de bealling en de afloop...

Huisdieren???

tot een uurtje of 1 's nacht zijn we met vrienden en mijn schoonmoeder bij ons thuis. En daarna gaan we met onze vrienden en zonder (oppas)schoonmoeder de stad in. Het is een super lieve vrouw dus dat gaat goed samen.

wat vond je van je man/vriend tijdens de bevalling ?

ehhh... welke man/vriend, bij gebrek aan moeder en zus, die vonden het geweldig (heeft mijn zus niet eens afgeschrokken).

Huisdieren, een konijn en cavia (buiten), 2 honden en 5 katten bij mijn ouders (dus ook bij mij). Volgend jaar waarschijnlijk nog een paar kippen en misschien een   geitje ofzo.

Beste eigenschap?

Pffff,beste eigenschap...
Dat valt niet mee zeg!
Ik vraag t manlief even.......
Hij zegt 'je hebt er zoveel',hahahaha,toch lief,ga er bijna van naast mijn schoenen lopen,haha.

Nou,aan hem heb ik dus ook niets dus ik zeg dan maar dat mijn nuchterheid wel een goede eigenschap is.

Waar ben je onzeker over?

Of ik Thomas een goede opvoeding geef. En ja ach uiterlijk blijft toch een beetje een probleempje maar goed.

Hebben jullie nog de babyfoon aan?
(wij nog wel)

Liefs Esther

op dit moment of ik wel de juiste zak chips heb opengetrokken!!Haha grapje natuurlijk...

euhhh...of ik ook van mijn 2e hummeltje net zoveel kan houden als van LILI ..Kan het me gewoon echt niet voorstellen???!! Maar mijn moeder beweerd dat ik alleen nog meer liefde krijg en ik hoef de liefde van lili niet te delen....

korte rokjes met laarzen...Of lange wijde broeken??

Babyfoon?? jazeker......heb zelfs nog een tweede voor de nieuwe beeb gekocht!
Laat mn vraag ff staan!

haha tegelijk! Maar wat je zegt. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik net zoveel zou houden van een 2e kindje als dat ik nu zoveel hou van Thomas. Maar dat is echt onzin haha

Terug
Bovenaan