Spelletje

kan je vertellen als je echt onstoken borsten of borst heb  
dan doet je borst zo een zeer en je heb zo een koorts     bij mij was bijna 41 graden
laten we zeggen je ligt plat probeert toch nog je kind voeding te geven
maar op dat moment denk je er sterk over na om te stoppen met borst voeding en je doet niks anders dan slapen  

ik ben toen wel gestopt en maar goed ook 3 dagen later had ik de andere onstoken borst
tis hoe jij je voelt ieder voor zich dus  IK   had zoiets van mou hij heeft toch nog  2 weken borstvoeding gehad mooi mee genomen toch  

papa ik de kraamweek vrij of de week na de kraamweek  

Papa heeft geluk als hij direct na de geboorte 2 dagen vrij kan krijgen...... Maar aangezien het nu steeds dichter bij de kerstvakantie komt, heeft hij wel dan 2 weken vrij, dat is dan het voordeel van directeur op een basisschool zijn....... Dus al zou ik morgen bevallen, dan heb ik na de kraamweek toch wel mijn husbund 2 weekjes thuis !!!!

Laten we ons kindje straks ook inenten?

Jazeker laat ik dn onze inenten, tegen alles wat mogelijk is. haha

Echte pampers of wordt het kruidvat/aldi/lidl/trekpleister/DA?

Alles wat maar het goedkoopste is!! Een vriend van ons werkte in de fabriek waar ze alle luiers enzo maakten, en sinds die tijd weet ik dat het echt niet uit maakt wat je koopt!! Er zitten altijd wat verschillen in natuurlijk, maar ze worden over het algemeen allemaal het zelfde gemaakt......Alleen de prijs is anders!!!!
Echt hoor, ik ga geen geld betalen voor een merk, het is al zo verschrikkelijk duur, vooral als er 2 in de luiers zitten en 's nachts nog eentje!!

Welke flesvoeding heeft de voorkeur, goedkoop, duur, merk of wat dan ook??? (als bv niet lukt, of wil)

ik heb bij me zoontje friso comfort gegeven     na de borstontst

wekte perfect en is goedkoper als nutrilon         die van de kruidvat klonte heel erg vond ik

wat als je dr nog 1 heb rondlopen van 1,5   en de baby ligt in de box     maar je moet ongeloofelijk naar de wc  leg je de kleine eerst boven     of laat je ze even alleen

hier loopt er 1 van 11 maanden, ik zou dus idd iemand roepen om even op te letten, is die er niet breng ik die kleine eerst boven.

die rare hyperactieve man david ogervile ofzo (babyfluisteraar)
zegt dat je de andere kinderen (ook al zijn het baby's die nog niet echt begrijpen)
moet vertellen dat er al een baby komt. wie van jullie doet dit of heeft dit gedaan

Ik!!
Ja, lachen he!! Ik kampte tijdens de zws af en toe zo met een schuldgevoel naar ons zoontje toe. Na een van die programma's ben ik ook veel tegen hem gaan praten over de baby die eraan komt, en dat we hem dan ook nog lief zouden vinden, maar dat mama het soms ook heel druk zou hebben, maar dat hij voor altijd mijn lieve jongen bleef!!

Voor wie het nog leuk vind:
Inbakeren, zoiezo doen vanaf de geboorte, of alleen bij onrustige baby's??

Terug
Bovenaan