Sperma komt er meteen weer uit, HELP!!!

Hoi,

Ik herken dit probleem. Maar maak je alsjeblieft geen zorgen. Toen wij probeerden zwanger te raken was ik doodsbang dat ik hierdoor nooit zwanger zou worden. Maar na 2 maanden was ik al zwanger en dat terwijl ik bang was dat er niks binnenkwam.

Hoi meiden,

Ik maak er dan toch uit op dat het niet zo'n probleem is. Het schijnt dus normaal te zijn.
Kunnen we weer vrolijk verder gaan met "klussen". Ik laat het jullie weten als het zover is.

Groetjes van mij

Hoi allemaal!
ik zal t even int kort uitleggen.
ik wil super graag zwanger worden!!
en ik ben dus al een tijdje gestopt met de pil.. Heb al een keer een zwangerschaps test gedaan was negatief. Helaas!!;(
nu ben k 09januari 2018 ongesteld geworden, 12 januari ben k gestopt met menstrueren, heb die avond gelyk sex gehad. 
En 19 januari 2018. Ook, en vanavond 26 januari ook.
mijn vriend zojder condoom, en ik zonder pil
en ik slik medicijnen, ook foliumzuur. En metformine, voor me isoline omlaag te krijgen, maar heb gelezen dat vrouwen zwanger willen worden die medicijnen ook slikken om vruchtbaar ofiets te worden.
kan ik dus zwanger zijn?? 

Hoi,
Volgens mij is het niet nodig om in allerlei standjes te gaan liggen en met je benen omhoog ziet er zeker wanhopig uit! Maar ik heb het wel gedaan ?. We konden er om lachen en ... zwanger! Al was ik dat misschien ook geworden zonder op mijn kop te gaan staan. 

Het is normaal dat het er voor een groot deel weer uit loopt, en niet erg. Met je billen op een kussen gaan liggen helpt wel, maar maakt er wel meteen zo'n onromantisch klusproject van voor m'n gevoel.. wat iets subtieler is, is om te blijven liggen met je bekken gekanteld. Voel je zelf wel, maar ziet hij niets van. Hoe je dat doet kun je bijv leren bij yoga of pilates, maar er zijn vast ook YouTube filmpjes van..

Hihi zit misschien een kern van waarheid in hihi op alle vruchtbare dagen een jaar lang een wippie gemaakt. Nooit zwanger (ook met de beentjes in de lucht) 1x stomweg in slaap gevallen na de daad en ja hoor..... hihi kan toeval Zijn maar baat het niet..

volgens mij druipt een deel van het sperma er altijd uit! een ander deel zwemt lekker omhoog en nog een restje kan er ook na een uur uit floepen wanneer je niest of zo ;p

denk niet dat dit veel uitmaakt wanneer je zwanger probeert te worden, vooral niet aangezien het met een gigantische snelheid wordt afgevuurd en een deel toch echt wel omhoog schiet!

Ik herken dit zeker. Echter vind ik het vooral erg onprettig in niet hygiënisch. Kreeg van een vriendin de tip, om na de daad een tampon in te brengen. Hierdoor kreeg ik al meer geduld om nog even te blijven liggen. 

Terug
Bovenaan