Sperma komt er meteen weer uit, HELP!!!

Awel ik heb 2 keer sex in de week ik wil ook 
Zwanger worden ik neem al 1 jaar de pil niet
Bij mij druppelt ook sperma uit naar mijn vraag is nu eigenlijk hoe snel kan sperma  werken in u vagina 
Hoeveel keer per week is het goed om sexcte hebben 
Voor snel zwanger te geraken

Awel ik heb 2 keer sex in de week ik wil ook  Zwanger worden ik neem al 1 jaar de pil niet Bij mij druppelt ook sperma uit naar mijn vraag is nu eigenlijk hoe snel kan sperma  werken in u vagina  Hoeveel keer per week is het goed om sexcte hebben  Voor snel zwanger te geraken

Beste A, je vraag is heel begrijpelijk, en je bent zeker niet de enige die zich hier zorgen over maakt. Het voelt misschien heel gek maar het is normaal dat een deel van het sperma na de seks weer naar buiten loopt. Ik heb op Oudersvannu gekeken en hier zijn een paar dingen die je wellicht gerust kunnen stellen:

1.Hoewel het lijkt alsof veel sperma verloren gaat, is er bij de ejaculatie een grote hoeveelheid vrijgegeven. Het grootste deel van de actieve zaadcellen begint meteen zijn reis naar de baarmoeder en eileiders. Het is volkomen normaal dat het lichaam overtollig vocht en niet-gebruikte sperma verwijdert. Dit heeft geen invloed op je vermogen om zwanger te worden. Lees hier meer over het gehele bevruchtingsproces:

2.Sommige vrouwen proberen enkele minuten tot een half uur na de seks te blijven liggen in een horizontale positie. Dit is geen wetenschappelijk bewezen methode, maar kan helpen om je meer op je gemak te voelen. Lees hier meer over het effect van blijven liggen na de seks:

3.Zorg ervoor dat je seks hebt rond je ovulatie voor de beste kans op bevruchting. Dit is het moment waarop je het meest vruchtbaar bent. Lees hier meer over de ovulatie en laat je vruchtbare dagen berekenen:

Het belangrijk om te onthouden dat zwanger worden tijd kan kosten. Mocht je na een jaar proberen geen succes hebben, overweeg dan om contact op te nemen met een arts voor een vruchtbaarheidsevaluatie. Lees hier meer over hoe het gemiddeld duurt om zwanger te worden:

Terug
Bovenaan