<p style="text-align: left;">Hallo allen,</p><p>Ik hoopte dat iemand tips heeft om met onderstaande om te gaan. Momenteel zit ik vol met hormonen en ben ik super emotioneel namelijk. </p><p><span style="color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Mijn baby is te vroeg geboren, hierdoor was hij niet sterk. De borstvoeding ging gelijk moeizaam door terug getrokken tepels. Er is gelijk gestart met een tepelhoedje, doordat zonder het aanhappen helemaal niet ging. Helaas ging dit niet goed genoeg en moest er gestart worden met bijvoeden vanwege gewichtsverlies van de baby. Ik heb toen redelijk snel moeten kiezen of ik door wilde gaan met BV. Door de emoties heb ik toen besloten om te stoppen met de BV en volledig kunstvoeding te geven. </span><br style="color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;" /><span style="color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Op dit moment is de baby 1 week oud. Ik heb BV gegeven tm dag 3. </span><span style="color: #000000; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 17px;">Op dit moment heb ik het heel lastig met deze gemaakte keuze, ik had mijn baby graag wat langer borstvoeding gegeven. </span></p><p>Nu dus vol spijt en schuldgevoel dat ik het niet langer heb geprobeerd, niet heb gekolfd, etc</p><p>Herkend iemand zich misschien hierin? Of tips om hier mee om te gaan?</p><p> </p><p> </p>