Spiraal geplaatst terwijl zwanger

Wat heftig allemaal Laura.

Een leeg vruchtzakje en hoge HCG waarde kan ook duiden op een Mola-zwangerschap. Maar dat moet er ook veel weefsel in je baarmoeder zitten.

Heel veel sterkte!

Gister in het ziekenhuis geweest, na enige moeite zag ze een hartje kloppen! Het is dus 6 weekjes ipv 7 weken, waarschijnlijk omdat ik een onregelmatige cyclus heb. 
Nu komt het moeilijkste, beslissen of ik de zwangerschap beeindig of niet.. Vreselijk dit :( Maarja we hebben geen vaste baan, geen huis, geen auto, geen spaargeld, niets. Dus ik weet wat slimmer is maar is zo lastig..

Hee laura wat een heftige tijd heb je gehad! Maar als ik je eerdere berichten lees was je toch teleurgesteld dat het eerst een mk was...
Ik zou op je gevoel af gaan en
praktische dingen kunnen altijd geregeld worden! Er zullen ook wel instanties zijn die hulp bieden in dit soort situaties.

Nou eind update: Na goed denken en vandaag nog voor de zekerheid een echo of alles goed is, ga ik het toch houden. Hartje klopte duidelijk, embryo is 7+4 weken nu. Kan natuurlijk nog van alles gebeuren komende weken, maar ik krijg het gewoon niet over mn hart om abortus te doen. Bedankt voor jullie reacties allemaal! We gaan het zien of er rond eind april/begin mei een nieuw mensje op de wereld is :p

Terug
Bovenaan