Spiraal geplaatst terwijl zwanger

Mag ik je feliciteren met je cadeautje. Zo mag je je kindje wel zien denk ik als ik je verhaal zo lees. Probeer te genieten van je zwangerschap ondanks de zorgen die je je maakt over huis relatie inkomen enz. Ik snap je zorgen maar je hebt nig een hele tijd om voor alles een oplossing te vinden. Over paar weekjes zie je echt een kindje wat rondsparteld op de echo. Dat is zo leuk. 
Heb dat ook net gehad alleen had ik nog een verrassing in mn buik. Er bleken 2 rondspartelende mensjes te zitten.

Gefeliciteerd Dieneke! Gaaf, een tweeling. 
M'n vriend zit nog steeds in een negatieve spiraal waarin hij de baby nog steeds niet wilt, wat mij echt verdriet doet. Gelukkig heb ik veel aan mijn moeder die echt heel lief voor me is en expres veel fruit en groente voor me haalt. Zo lief. Gelukkig steunen mn schoonouders en mijn ouders me. De rest van de familie wil ik het na de uitslag van de NIPT vertellen, als deze goed is. Voel me nog steeds niet echt blij of echt zwanger ofzo, moet denk nog komen. Misschien als ik straks echt spulletjes en kleding kan gaan kopen :)

Dankjewel.
Dat blije gevoel komt vanzelf wel een keer. Niet iedereen zit op een roze wolk. Mijn roze wolk lijkt ook eerder op donderwolk. Papa is uit beeld en 1 was al niet gepland dus 2 helemaal schrikken. Maar desondanks groeit de blijdschap beetje bij beetje net als de liefde voor die kleintjes. Dat is denk ik een soort moeder instinkt.
Ben blij voor je dat je veel steun krijgt van je ouders en schoonouders dat is echt heel fijn. Zeker op momenten dat je t even niet kan overzien.. ik duim voor je dat de nipt goed is. Alleen al je keus om er voor te gaan maakt je al een sterke vrouw en een goede moeder.
Heb je al last van kwaaltjes enzo?

Terug
Bovenaan