Halo allemaal,ook ik heb een miskraam gehad.Eindelijk na 2 jaar ziekenhuisbezoekjen was ik zwanger geworden via hormoonbehandelingen.na 6 weken en 4 dagen hebben wij het hartje horen kloppen,hellas bij de tweede echo met 10 weken en een dag zagen wij dat het hartje gestopt was met kloppen.Dat is gebeurt na 9 weken en 2 dagen.Wij hebben toen besloten voor een curretage onder plaatselijke verdoving.Achteraf viel het allemaal erg mee,mijn vriend mocht er ook bij blijven en dat is voor het verwerkingsproces wel erg prettig.Heb er ook veel over gelezen,en zag in de verhalen veel herkening.dit alles is nu 3maanden geleden,heb er toch nog wel veel verdriet van,zeker omdat al mijn vriendinnen nu zwanger zijn of net een kleintje hebben.Maar hoe hart het ook klinkt het leven gaat verder.ben nu weer bezig met behandelingen in het ziekenhuis.Zal mijn eerste zwangerschap noit vergeten maar het verlangen naar een kindje is zo groot dat we ook weer verder moeten.Wil jou en je man/vriend heel veel succes voor morgen wensen en 1 tip:vraag voor de curretage nog een echo zodat je zeker weet dat je kindje niet meer leeft.Heb ik niet gehad en na een paar weken kwam toch de vraag boven: heeft de assistenten het wel goed gezien,klopte het hartje echt niet meer.succes