sporten jullie nog???

en zo ja: wat, hoe vaak en vertel vertel!! en hoeveel weken ben je nu je nog sport/ met hoeveel weken ben je gestopt???

Ik doe nu nog 2x per week bkick (kickboksen op muziek op een boksbal) en 1x per week zwangerfit bij de fysio......
Heb tot 28 weken getennist, maar daar ging de buik toch wel erg in de weg zitten en mijn reactievermogen is toch echt wel wat minder...
Ben nu 30 weken!

Liefs Kim

ik helaas niet... mag niet vanwege mn navelbreuk.... ik deed steppe en heel veel fietsen (zowieso elke dag op en neer naar school(10 minuten) maar mag het allemaal niet meer.... helaas... mis het echt hoor!!!

Eh ik beschouw een wandeling van 10 minuten al als sporten momenteel.... maar ik sportte ook niet echt voordat ik zwanger werd. meer stukken wandelen of fietsen enzo
vind dat jij behoorlijk fit bent zeg!!!!
xMarij (ook 30 weken)

Ja ik ben het met Marij eens,je bent wel fit bezig,als ik de trap opgelopen ben kan je me al aan de zuurstoffles hangen laat staan dat ik ga sporten!
Ik heb echt respect voor je!!!
groetjes

Goed Kim, dat je nog zo lang sport! Ik heb gefitnest tot 20 wk. Daarna teveel pijn van bekken. Ben wel oefeningen blijven doen, want spieren moeten juist ivm bekken sterk blijven. Na de bevalling ga ik zo snel als verantwoord is weer naar de fitness onder begeleiding van fysio. Voor mijn bekken, maar zeker ook om mijn oude figuur weer terug te krijgen!
x Taraneh

Terug
Bovenaan