sporten jullie nog???

Hi Kim,

Ik heb tot 32 weken 1x per week Pilates gedaan (weliswaar de aangepaste versie voor zwangere dames). Dit was zeer goed voor mijn bekkeninstabiliteit. Maar nu heb ik te veel andere klachten en ben ik gestopt. Vond het wel jammer.

Ben nu 35 weken.

Gr. Tamara
(februari mama).

Hoi,

Ik sport helaas niet meer sinds afgelopen donderdag...ik liep 3x per week hard, maar dat lukt ivm bekkenklachten niet meer. Nu zwem ik 1x per week en voor de rest wandel ik wat meer dan normaal haha...

Succes allen met de laatste paar weken!

Groetjes

hahahaha, sporten?!? De vorige keer wel, gefitnessed tot het niet meer lekker voelde en toen zwemmen, maar nu? Ik trek het gewoon niet, al vanaf het begin niet en daar baal ik behoorlijk van eigenlijk.

(Bkick is trouwens errug leuk!)

Jeetje Kim. Wauw! Diepe buiging (zo dat is voor mij weer genoeg gesport voor vandaag haha).
Maar tot een paar weken geleden zwom ik geregeld een uurtje per dag. Lekker op mijn eigen tempo. Maar dat wordt steeds zwaarder vind ik.
Echt goed dat je nog zoveel sport. Volhouden!!!

1 x per week body pump & yoga... maar die buik gaat langzamerhand wel in de weg zitten.... Helaas! (Maar het is dus geen 6 uur per week pump en combat meer helaas... kan niet wachten tot ik m'n lijf weer terug heb voor mezelf ;-))

Babette (28 wkn)

hahahaha, marinally, moet echt lachen om je berichtje!! Ik Bkick natuurlijk ook de versie voor zwangere vrouwen (net als de pilates;)!! Sommige oefeningen zijn gewoon niet meer uit te voeren met die buik, haha! Ik pas mijn bewegingen dan aan aan iets wat ik wel kan en als de rest van de groep dubbel tempo doet, doe ik enkel tempo, dus marinally, je hebt voor niets gesport vandaag, haha! Die buiging was niet nodig hoor! Ik doe wat ik kan en waar ik me lekker bij voel en als ik denk dat het genoeg is, doe ik rustiger aan of sla ik een oefening over!
Het loop steeds minder lekker en denk dat het einde wel een keer in zicht is wat sporten betreft. Daarom wilde ik weten wie van jullie nog sportte.....om een beetje vergelijkingsmateriaal te hebben zeg maar....al moet je natuurlijk doen wat je eigen lichaam aangeeft! Maar als ik het zo lees ben ik nog 1 van de weinigen die nog zo fanatiek is, haha!
Zo lang het gaat, gaat het en als het niet meer wil, stop ik er lekker mee hoor!

Zwemmen vond ik trouwens in het begin al zwaar in de buik! Daarom ben ik terug gegaan naar de bkick....

Liefsssss

Jeetje kim!!!! Je bent dus nog lekker fanatiek beig zo te lezen.
Tijdens de zwangerschap van yordi in het begin nog wel fitness gedaan, later te veel klachten en mee gestopt. Na de zwangerschap flink eleke avond op de wii aan het trainen.
Nu train ik een poosje al niet meer. Ik wandel veel( met yordi een stuk lopen en jah het hondje moet ook uitgelaten worden). En dat is momenteel ook wel het enigste, want krijg bij maar een beetje inspanning meteen harde buiken en vind dat niet echt fijn. Na de zwangerschap maar weer flink aan de slag.

Liefs marielle 31w1d

Terug
Bovenaan