sporten jullie nog???

Sporten ? wat is dat ook alweer ? ?
hahahaa ik deed fitness 4x per week voordat ik zwanger werdt..maar ben verhuist in mei naar brabant dus had nog geen nieuwe sportschool kunnen zoeken (tijdgebrek!) en was ook in juni alweer zwanger! dus had zoiets van laat maar!
ik mocht ook totaal al niks meer doen vanaf week 20 door mn erge bekkenklachten. ik ga nu soms gewoon even ontspannen door te zwemmen..maar dat is meer drijven hahaha
straks ga ik BV geven en mag je niet intensief gaan afvallen dus sport zal wel komen als ik dat achter de rug heb,wel wil ik als ik ga bevallen weer veel bewegen fietsen..wandelen enzovoort!

jij bent wel echt actief nog ja!
respect hoor ;-)

Liefs kim 33wkn 1dag

Sporten? Dat was al heel gauw over. Ik fietste altijd naar bijn werk ca. 10 km, maar dat lukte na 20 wk gewoon niet meer. Steken en te moe en gaar...

Nu denk ik alleen maar aan sport...zucht :) Ik kan niet wachten tot ik weer mag straks.

Ben nu wel heel sportief begonnen met de pufclub/zwangerschapsgym. Daar doen we ook wel wat oefeningen, maar echt sporten mag ik het niet noemen hihi. Ik krijg het er niet eens warm van.

Ach nog even genieten van ons excuus. Straks lekker in de lente de kilotjes er weer af bewegen. In gedachten ben ik al heerlijk aan het hardlopen in het lentezonnetje. MMmmmm.

Na het lezen ben ik bijna bang om neer te zetten wat ik allemaal nog doe.
Doe nog aan paardrijden, ok niet meer uren en erg intensief, maar nog alle gangen en toch wel gem 45 minuten en dat dan min 2x per week. Mest ook nog elke dag z'n stal uit.
Op mn werk loop ik regelmatig (ong zo'n 6x per dag) de trap op naar de 3e etage (naar beneden vaker).
Moet hier wel bij vermelden dat ik een man uit duizenden heb, want ik hoef bijna niets in huis te doen.
Ik heb wel dat zodra ik thuis kom geen zin meer in andere dingen, wil dan alleen bankhangen.

Groetjes Pauline (34w,1d)

Na het lezen ben ik bijna bang om neer te zetten wat ik allemaal nog doe.
Doe nog aan paardrijden, ok niet meer uren en erg intensief, maar nog alle gangen en toch wel gem 45 minuten en dat dan min 2x per week. Mest ook nog elke dag z'n stal uit.
Op mn werk loop ik regelmatig (ong zo'n 6x per dag) de trap op naar de 3e etage (naar beneden vaker).
Moet hier wel bij vermelden dat ik een man uit duizenden heb, want ik hoef bijna niets in huis te doen.
Ik heb wel dat zodra ik thuis kom geen zin meer in andere dingen, wil dan alleen bankhangen.

Groetjes Pauline (34w,1d)

Hartstikke goed Kim!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog gesport tot de laatste maand, daarna alleen een klein beetje yoga. Het werd allemaal ook steeds minder intensief hoor :)
Nu ben ik al een aantal weken gestopt met sporten (ik ben nu 32.4 weken) want dit keer ben ik echt veel te moe en doet mijn buik pijn.
Ik moet zeggen dat ik vrij snel na mijn vorige bevalling weer matig ben gaan sporten. Het was wel lastig plannen, want doordat ik bv gaf was het wel pijnlijk aan mijn borsten (die werden te vol) dus moest ik vaak zo snel mogelijk na de voeding sporten. Niet altijd even makkelijk :)
Maar ik moet echt zeggen dat het sporten voor de bevalling me wel veel energie gaf!

Hai hier ook een sporter van 2 a 3 keer per week normalite....

Deed steps tot plus min 20 weken daarna echt geen puf meer...

Toen ben ik gaan fitnessen maar dat vind ik toch niet echt leuk.....

Daar na gekozen voor aqua arobics en daarna een les aqua Pilates erachter aan en dat beviel er goed. tot voor kort 30 weken toen ben ik ook gestopt met aqua arobics dat gespring daar moet ik steeds van plassen hihihihi
Dus nu nog altijd aqua pilates. Ik had eerder aangegeven per 1 feb te willen stoppen, mar denk dat ik toch nog even door ga 1x per week het voeld nog steeds erg goed en heerlijk gewichtloos dat water een echte aanrader om ook heerlijk vrije baantjes te trekken!!

Ik sport eigenlijk allang niet meer want ik ben niet meer zo fit... eigenlijk heel vermoeid elke dag plus als ik iets doe krijg ik al heel snel pijn. Wat ik wel gehoord heb is zolang het maar geen pijn doet moet je gewoon lekker verder sporten... Dus ik zou zeggen... SPORTTTTTSSUUHH!!!;)

Terug
Bovenaan