Sporten...........

A

Anoniem

Guest
Daar  ben ik dus benieuwd naar: doe je aan sport, zo ja welke dan (hoe fanatiek, vaak etc) en zo nee: waarom niet?

Hier dus een a-sportschooltype. Manman, wat heb ik daar al een   geld aan strippenkaarten en maandabbonementjes verspild zeg. En telkens dacht ik weer: nú zet ik wel door,je voelt je er per slot van rekening altijd beter door. Maar nee hoor, dat gebeurde dan toch weer niet, slap!!!

Na de zwangerschap van Sophie (een paar maanden later uiteraard) ben ik begonnen met hardlopen en dat vind ik nou weer wel leuk: 2x in de week een half uurtje hardlopen (5 km), precies wanneer het mij uitkomt. En sinds gisteren ben ik begonnen met Yoga, een uurtje per week: eerste indruk is super, een uur lang bewegen (zonder zweet haha) en heel veel ontspannen, zalig!

Nou, ik ben benieuwd naar jullie sportieve uitspattingen!

Groetjes
Susan

HIer wordt niet gesport, behalve het rennen achter twee kinderen aan dan

Ik heb echt een hekel aan sporten, ik weet dat het beter voor mij is maar wie weet ga ik ooit wel weer een keer sporten om het goede voorbeeld aan mijn kids te geven maar voorlopig nog niet.

Liefs sandra

p.s ik heb wel een erg goed ontwikkelde  rechterarm met dank aan het forum haha

Hoi hoi,

Leuk onderwerp. Ik heb tijdens mijn zwangerschap Bekkeninstabiliteit gekregen en dit is niet meer weggegaan. Dit noemt men naar de zwangerschap lage rugpijnen. Na lang bij de fysio te hebben gelopen, kwam ze met het advies om te gaan sporten. Dus deze dame die helemaal anti-Fitness is, is zich gaan aanmelden bij een sportschool waar haar werkgever geen incasso's voor doet. Vanaf de maand juli ben ik dus 2 keer in de week op de sportschool te vinden.
Op de woensdagochtend doe ik aan 55+ fitness (allemaal dames en heren, maar ze zijn lang niet allemaal 55....) En op de vrijdagochtend ben ik onder begeleiding van een megahunk aan het fitnessen....
Vind het heerlijk, vooral omdat ik nu ook mijn flubberbuik aan het kwijtraken ben.

Groetjes Jolanda

HIya!

Ben zwaar allergisch voor sporten, met name sportscholen, alleen al de geur daar, krijg ik spontaan uitslag van!! Maar yoga, dat is wel heel lekker hoor, ik heb er veel aan gehad toen ik 2 jaar terug geopereerd was aan een dubbele hernia. Yoga was na de operatie echt een uitkomst en bovendien is het lekker 1 uurtje per week heerlijk egoistisch compleet met jezelf bezig zijn.
En Susan...rennen....ben zo onder de indruk van mensen die daar de dicipline voor hebben, ik ren nog niet eens om de bus te halen.

Ajuus, ilja

Sporten?
Bah, niet zulke vieze woorden zeggen hoor!
Ga je mond spoelen!
Nelleke

Sporten? Nee daar doe ik niet aan...het excuus wat ik heb..en vast meerdere met mij...geen tijd en heb ik tijd geen zin
Ben vlak na de bevalling wel lid geworden van een sportschool, maar had er vaak geen fut voor en ben dus maar weinig geweest. Had gelukkig een half jaar abonnement genomen dus toen dat voorbij was heb ik het ook opgezegd.

liefs jen mv mike

wat is sporten? haha
ik ben een echte slabjanus na de zwangerschap...
hele zolder staat vol fitnesappartatuur maar nee ik zit liever op de bank met de laptop te forummen.....
en ik wil echt wel hoor,die slappe reet van mijn...zucht.
maar volgens mij beweeg ik best wel veel in mijn werk en op de fiets naarde bushalte(ja 5 min)..en stofzuigen,traplopen....
gr piewie,mv Mila

Ja, sporten!!!! Anders ben ik echt een tientonner hoor!
Ik train 2 keer per week 2 uur (volleyballen) en zaterdag competitie als het team mensen te weinig heeft. Wil niet meer iedere zaterdag gebonden zijn, maar ook lekker weg kunnen met Tessa!
Verder fiets ik iederen dag (uitgez. dinsdag) naar mijn werk (totaal 10 km per dag), dus ben naast het spelen met Tessa redelijk sportief!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan