Sporten...........

Ik heb best veel gesport, in de laatste jaren. Vond mezelf ook niet zo'n sportschooltypje, maar toen ik er eenmaal aan begonnen was werd het steeds leuker.
Op den duur deed ik op een avond soms 2 lessen mee van elk een uur. Uurtje Body Pump (gewichten op muziek) en nog een uurtje TaiBo of Body Combat (erg heftige conditietraining op muziek), en dat na een dag werken en ook een uur fietsen (woon-werkverkeer).
En toen moest ik geopereerd worden (nu 2,5 jaar geleden) en daarvan herstellen. Had ik de draad weer een beetje opgepakt, werd ik zwanger. En sindsdien is het eigenlijk maar pet. Het is nu zo erg dat ik niet eens meer lid ben. Kan er de puf ook niet meer voor opbrengen, de hele dag met Julian in de weer, ik ben blij als ik savonds even rustig kan zitten (forummen).
Ik probeer wel elke dag een stuk met Julian te wandelen, zodat ik wel wat beweging, én buitenlucht krijg, maar dat is het dan ook wel.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ja Jen, leuk. Als jij hier naar toe wandelt, dan wandel ik wel met je mee terug!

dus... moet je m'n humeur weer verpesten

hier geen sport, vind het al heel wat als ik naar het centrum ben gewandeld om te shoppen

Het schaamrood stijgt me naar de kaken!!!!

In maart jl. vol enthousiasme een abonnement genomen op de sportschool. Ik heb het tot 1 week voor de grote vakantie volgehouden! Ik wil iedere week weer vol goede moed beginnen, maar kan me er  gewoonweg  niet toe zetten. Ik moet toch echt, want er worden wel doodleuk iedere maand 54 euries afgeschreven. Erg zonde van het geld, als ik er niks voor terugneem.

Ik ben momenteel ook aan het (Sonja) Bakkeren, dus een beetje beweging zou alleen maar bevordelijk zijn voor mijn afvalrace.

Pfff, ik ben nu eenmaal niet sportief, maar het is een must, ook i.v.m. mijn rug.

Groetjes Fonske.

Hmmmm, nou ik sport dus wèl, maar eigenlijk zonder resultaat.

Ik ga op maandag naar BBB (in de sportschool een soort van Pilatus) en op donderdag òf vrijdag nog een uur aan de fitness-apparaten hangen.

Dit alles samen met Denise (Sunyra), maar op één of andere manier wordt zij er wel slank van en ik niet

hihihi, och het gaat ook om het fit worden, ook wel om de kilo's, maar ja... je kan niet alles hebben.

Wel frusterend eigenlijk. Och, het is ook wel gezellig.

In de zomer heeft het door vakantie van allerlei kanten (ja ook de sportschool was een aantal weken dicht ivm vakantie) wat stil gelegen, maar vanaf eze week gaan we weer volop er tegenaan... ZUCHT

happyM

Up!
Zo makkelijk komen jullie er niet vanaf, ik ben nog steeds nieuwsgierig maar als deze topic verdwijnt, kom ik er nooit achter.......

Terug
Bovenaan