Sporten...........

Sporten...

Ik ben al jaren te zwaar en voordat Lukas kwam ben ik fanatiek gaan sporten. Drie keer in de week, onder begeleiding, fitness. Gecombineerd met gezond eten en niet snoepen (geen dieet) ben ik twaal kilo in een half jaar tijd kwijt geraakt. Ik voelde me echt super en was zo blij. Nadat Lukas geboren was, was ik zelfs nog meer kwijt (gezond blijven eten en bewegen tijdens de zwangerschap). Toen was er in totaal 15 kilo af. O wat voelde ik me goed...

en toen sloeg de stress en onzekerheid toe (doe ik het wel goed enzo). Veel snoepen en niet meer sporten hebben geresulteerd in zeker 20 kilo erbij!

ik weet dus dat ik weer moet gaan sporten maar een sportschool zie ik om diverse redenen niet zitten. Binnenkort gaan wij thuis verbouwen en dan krijg ik er een extra kamer bij. Daar willen we dan een echte sportkamer van maken. Hopen dat ik dan weer wat actiever wordt.

Annemieke

Wow, ik vond mijzelf niet zo sportief maar het valt geloof ik wel mee als ik het zo lees. Ik rij iedere week 1 of 2x paard, ren op zondagmorgen een rondje met een vriendin. Hier wordt ook gelijk de hele week in besproken dus die telt dubbel, haha en zo nu en dan golf ik ook nog. Met Stijn wandel ik vaak en sinds kort kunnen we ook lekker samen fietsen. Allen die laatste twee vallen onder “bewegen” ipv “sporten”, haha!

Qua beweging genoeg... Ren me rot achter Yoëll en hij wil alleen maar wandelen dus we zijn veel buiten te vinden.
Op m'n werk loop ik vaak de halve marathon, iedere keer als je denkt dat je even kan zitten, moet je weer.

1x in de week rij ik paard, alhoewel de meeste dit geen echte sport vinden. Tegen die mensen zeg ik altijd, ga een avondje mee en je praat de volgende dag wel anders. Haha want dan is de spierpijn er pas!
Verders skaten we bij mooi weer, helaas is dit niet zo'n superseizoen geweest, maar binnenkort stappen we dus gewoon weer op de schaats. Op een kunstbaan wel te verstaan, natuurijs heb ik al een paar jaar niet gezien.

Terug
Bovenaan