sportende zwangeren

nou nou het word steeds gekker op dit forum als mensen commentaar hebben laten ze dan aub HUN MOND DICHT HOUDEN,
Sporten is zelfs beter geeft juist een betere doorbloeding naar je kind dus wat een flauwekul en nog wat volgens mij ben je zelf de grootste EGOÝST.
 
Natuurlijk moet je je lichaam af en toe rust gunnen ivm de groei van je baby.In mijn vorige zwangerschap vorderde de groei niet zo goed en werd mij dus ook geadviseerd om 3 uurtjes per dag rust te nemen maar dat wil niet zeggen dat een uurtje (rustig)sporten op een dag niet goed is voor je baby!Ik heb nu een kleintje rond huppelen en geloof mij dat is ook een sport!Kan ik ook niet zomaar naast mij neer leggen dus lekker blijven sporten en goed naar je lichaam luisteren.Vraag het maar eens na aan je VK,zij zal ook zeggen dat als je altijd gewoon gesport hebt je dit nu ook mag blijven doen.
Groetjes
 
Je hebt een verschil in sporten en sporten. Je kunt jezelf compleet uitputten of je kunt gewoon lekker je conditie bijhouden. Als je jezelf echt compleet uitput, kan ik me er iets bij voorstellen dat het niet goed is voor de baby, maar als je alleen je conditie bij houdt, kan dat nooit veel kwaad. Anders krijg je straks na 9 maanden zwangerschap een zware bevalling die je niet eens aan kan, omdat je totaal geen conditie meer hebt. Een beetje goede conditie kun je met de bevalling best gebruiken.
 
Leven laten leven zou ik zo zeggen.Een ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt.Als iemand het heerlijk vind om te sporten van ga je gang en als iemand wil luieren dan ook.Wat een flauwekul om elkaar hier tegen te spreken. Doe lekker wat je niet kunt laten en zorg dat je eigen baby alles krijgt wat je hoopt dat het krijgt.
 
Terug
Bovenaan