sportende zwangeren

Zeker geen sportfanaten?
Ik heb zelf twee kinderen en heb altijd door gesport.
Bij de 1e was ik zelfs 23 kilo aangekomen en een zwangerschap volgens het boekje ze woog bij de geboorte
7 1/2 pond en bij de 2e ook weer een zwangerschap volgens het boekje 12 kilo aangekomen en hij woog 8 1/2 pond bij de geboorte.
Denk eerst na voordat je zulke berichtjes schrijft.

 
En zelfs paardrijden is (zolang je het rustig aan doet) prima!! Ben zelf 17+6 weken zwanger en rij nog paard. Het "gevaarlijke" aan paardrijden tijdens je zwangerschap is dat je eraf kunt vallen. Da's het enige!!

En als reactie op de andere reacties: laat iedereen toch doen waar ze zich prettig bij voelen. Voor de een betekent dat de hele zwangerschap 's avonds op de bank en voor de ander sporten. Wat Demi al schreef: leven en laten leven!
 
Ik bedoel dus dat er eens in de zoveel tijd rare berichtjes worden geplaatst en dat iedereen er dan bovenop duikt en er verontwaardigd op gaat reageren. En dan na een tijdje besluiten we om het toch maar weer te negeren.Ben ik nou de enige die daar door heen kijkt?
 
Nee eigenlijk heb je wel gelijk misschien moeten we gewoon met z'n alle niet meer reageren op dit soort berichten.Ik zal het in iedre geval niet meer(proberen) te doen.
 
Terug
Bovenaan