Nou, het tij begint te keren. 3 weken geleden is zoonlief aan zijn neus- en keelamandelen geopereerd. Na die tijd is hij een inhaalspurt aan het maken. Hij praat veel meer en maakt zinnetjes. En het allerbelangrijkste, hij kletst nu ook op het KDV. Vandaag ging ik hem halen en kreeg ik te horen dat hij de hele dag gekletst heeft. Soms schreeuwde hij zelfs over alle andere kinderen heen en de leidsters wisten niet wat er gebeurde. Waarschijnlijk heeft het dus allemaal te maken gehad met zijn amandelen. Ik was zo blij om te horen dat hij nu echt los komt.
En het CB is bij mij ook niet echt favoriet. Ik noem het ook wel consternatiebureau. Op zich vind ik het goed dat ze de ontwikkeling van de kindjes goed in de gaten houden, maar ze kunnen je ook zo ongerust maken. Voortaan zeg ik ja en amen als ik op controle ga...
En het CB is bij mij ook niet echt favoriet. Ik noem het ook wel consternatiebureau. Op zich vind ik het goed dat ze de ontwikkeling van de kindjes goed in de gaten houden, maar ze kunnen je ook zo ongerust maken. Voortaan zeg ik ja en amen als ik op controle ga...