spreekuur voor de lentewandeling

hoihoi,

het leek me wel makkelijk om even een kopje te openen waar we al onze vragen neer kunnen leggen.

ja want  de datum komt langzaam dichterbij. Ik heb er echt zin in.
Van 3 meiden heb ik ondertussen een mailtje gehad dat ze mee gaan en ik zag dat do helaas niet mee kan .
Ik dacht het is misschien wel handig om weer een lijstje te maken met alle gegevens erop zoals vorige keer. Ik heb de vorige nog bewaard dus kan makkelijk en snel de gegevens aanpassen en als ik denk dat het compleet is stuur ik het weer een iedereen door. Voor de zekerheid toch nog even de vragen op een rijtje, kan ik controleren of alles bij mij nog   klopt (en voor eventuele nieuwe onder ons):

-forum naam (als je wil je echte naam)
-naam en geslacht van je kindje
-plaatsnaam (handig voor het eventuele carpoolen)
-06nr voor de tel.cirkel (geef even aan of iedereen het mag weten)
-geef even aan hoe  (trein,auto,bus)  je gaat en of er iemand mee kan rijden als je met de auto gaat.

je hoeft dit niet allemaal hier neer te zetten hoor, je mag mij een  mailtje sturen met alles erin, zorg ik ervoor dat alles in een lijstje komt te staan.  
voor de nieuwe, geef even aan of ik je email adres aan de mailinglijst toemag voegen, dit is  voor mij  makkelijk als ik iets naar iedereen door wil sturen.

Dat is het denk ik wel. Ik hoop snel iets van iedereen te horen.
groetjes linda(happydays)

chatlinnie@hotmail.com

hoi meiden,

ik was net even mijn lijstje aan het bekijken maar heb van een paar meiden nog steeds geen berichtje gehad.
Ik had ergens gelezen dat: 'Emmy79' en 'Mama van zoe' wel mee wouden maar daar heb ik nog geen officieel berichtje van gekregen.
En de volgende meiden staan nog op mijn ouden lijst, maar daar heb ik nog helemaal niets van gehoord: 'Eefje781', 'Nlijtig liesje', 'Marina85'
zouden jullie mij een mailtje willen sturen zodat ik de lijst compleet kan maken en door kan sturen aan iedereen?

als er nog andere meiden zijn die (toch) ook mee willen hoor ik dat natuurlijk ook graag.  Ik wil vrijdag (17-4) de lijst doorsturen aan iedereen.

groetjes linda

ps heb er echt zin in

Hey Linda,

Das toevallig.
Ik wil net deze topic omhoog halen!! Het is namelijk al bijna zover.
Maar jij bent me net voor....

Ik heb er ook zin in!!!

Liefs Trudi

hoi linda

waarschijnlijk ga ik niet mee
want christien heeft niets meer van zich laten horen

ik vindt het heel jammer maar ik kan het er niet anders van maken

liefs manuela

hey meiden,

kheb een poos niet gereageerd omdat ik druk ben met stage enz..
maar kga wel mee hoor!! en mama manu kan gewoon met mij meerijden..
kheb op de vorige topic wel gereageerd maar volgens mij een beetje laat vandaar dat je het denk ik niet hebt gelezen.
nu heb ik wel een vraag aan je manuela: heb jij een autostoeltje?
want ik heb er maar 1... en ik vroeg me af wat voor kinderwagen of buggy je hebt..
kan ik even kijken of dat past in de auto..

groetjes, Christien

hoi Christien

Goh leuk dat je dan toch nog mee gaat hahaha
Ik heb wel een stoeltje
Ik heb een x adventure
die kun je opzich best wel klein inklappen

Dit is mijn msn
dan kunnen we het er even over hebben over hoelaat we bij elkaar moeten zijn enz
manuelavdbelt@hotmail.com

liefs manuela

hoihoi,

op mijn lijstje staan tot nu toe 12 namen (incl. ikke). ik hoop van 4 meiden nog iets te horen (zie eerder bericht). eind van de week stuur ik het door (wordt waarschijnlijk vrijdag).

we hebben al een klein voorproefje gehad in alkmaar met 5 mama's en dat was erg gezellig dus heb er zeker zin in.

groetjes linda

Terug
Bovenaan