spreekuur voor de lentewandeling

Hoi Linda,
Ik heb je net een mailtje gestuurd over onze forumdag, 9 mei.
Met de routebeschrijving, kan jij hem naar iedereen doorsturen, daar jij alle mailgegevens hebt?(Enfin, de mail spreekt voor zich)
Super!!!!
Heb er zin in!!!!
Groetjes Roos.

ja ja meiden de lijst is verzonden.
tot nu toe 12 mama's maar als je nog mee wil kan dat hoor laat het me dan even weten mijn mail staat als het goed is in het start bericht.

groetjes linda

Hoi meiden,
Heb nog even een vraagje.(Tip van Mama Momo):
Zijn er mama's met een bepaald dieet zoals een glutenallergie??
Of misschien andere voedselallergien...
Let me know, hou ik er rekening mee!!!!

En zijn er nog mama's die vervoer willen van station Hilversum CS naar Lage Vuursche?
Ik kan effe heen en weer rijden hoor, maar geef effe een gil als je dat wilt.

Groetjes Roos.  

hoi karin

heb jij mijn mail niet gehad? daar zat een bijlage bij waarin precies staat wie hoe waar vandaan komt.
anders stuur ik hem nog eens is er misschien iets mis gegaan
maar zover is zag komen er 3 uit alkmaar (waaronder jij) en de andere 2 gaan met de auto met elkaar mee.

hoi mama,

ik vroeg me af of iedereen de mail met de lijst wel (goed) heeft ontvangen, aangezien ik van bijna niemand een reactie heb gehad. laat het me anders nog even weten.
nog maar een weekje en zoals het er nu naar uitziet wordt het mooi weer volgende week zaterdag
heb er zin in

groetjes linda

Hoi Linda, ik had de lijst met het schema wel ontvangen maar  kreeg niet echt een reactie van degene die een lift zouden willen van 't station naar LV.
Ik ben vrijdag a.s en zaterdagochtend sowieso al 3 keer heen en weer aan het rijden met extra tuinstoelen, campingbedjes en kinderstoelen, boodschappen en koekjes dat ik dacht, ik wil best nog 1 of 2 keer rijden vanaf het station naar LV maar wil ik graag van die mensen een reactie en dan het liefste hoe laat ze komen.Kan niet overal voor zorgen...Als dus de mensen die per trein komen en een lift willen dat melden bij mij per mail en 't liefste ook met een tijdstip van arriveren erbij, dan kan ik daar wat mee.
Groetjes Roos.

Hoi dames,

Hier nog even een update: ik heb gisteren Karin, Patricia en Corina een mailtje gestuurd  met de vraag of ze met de bus verder gaan nadat ze uit de trein komen of dat ze graag door Roos opgehaald willen worden, ik weet dat Corina niet meegaat wegens omstandigheden (voor degenen die het niet weten vertel ik het zaterdag nog even), en ik heb van Patricia en Karin nog niets gehoord. Ik weet niet of ze Roos een mailtje hebben gestuurd, ik heb jou mailadres er ook nog even bij vermeld.

Dan hoop ik dat we verder geen afmeldingen krijgen, voor zover bekend 12 mama's met kindjes waarvan 6 zwanger!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan