spreekuur voor de lentewandeling

hoi monica,ik heb helaas gisteren jou mailtje niet ontvangen,vandaar dat dat ik niet reageerde.ik kom samen met nicky met de trein,dus ik zou de aanbieding graag ter harte nemen.ik krijg van manu ook nog een mailtje van hoe en wat.groetjes,karin en nicky en tot zaterdag

Hoi Karin,

Jou emailadres staat toch op de lijst?
Daar heb ik hem heengezonden...

Stuur mij anders nog even een mailtje: dollfijn@hotmail.com, dan stuur ik hem nogmaals naar je toe.

Betreft namelijk ook eventueel bagage die ik voor je mee kan nemen.

Liefs Monica

Hoi,

Ik moet nog geld overmaken.... Naar wie was dat en welk rekeningnummer?
Ik ben de mail kwijt

O ja is er nog iemand die mee wil rijden? Ik kom uit Rotterdam en rij via Gouda/ Utrecht.

Liefs Reneke

hoi allemaal,

Nog even wachten en dan is het eindelijk zover!
Roos is al druk bezig met de voorbereidingen en ook ik ga woensdag al beginnen met de voorbereidingen voor het lekkers bij de koffie/thee.

@Reneke: het is rekeningnummer 38829627 tav RHA Clijsters o.v.v. forumdag 9 mei

Iedereen die nog iets wil weten, vraag het gerust.
Beter dat je het vraagt om zeker te zijn dan wanneer je zaterdag een probleem hebt omdat je het niet meer weet.

@Karin (beestbende): ik heb je zojuist nogmaal de mail gestuurd, maar mijn vragen waren eigenlijk heel kort: jij gaat met de trein, ik heb helaas geen plek voor jou en Nicky in de auto, maar kan wel eventueel spullen meenemen die je onderweg niet nodig hebt.
Ook wilde Roos graag weten wie er vanaf de trein verder ging met de bus of dat ze jullie op moest halen bij het station, want het is een behoorlijke chaos bij Hilversum CS.
Laat het maar even weten.

Liefs Monica

Hallo meiden

Ik vind het heel jammer dat ik niet mee kan. Ik zou zeggen heel veel plezier ik verwacht wel een verslag van jullie hoe het geweest is.

Groetjes lisette

Hey dames,

Ik moet helaas afzeggen voor de lentewandeling...
Mijn bloeddruk is zo hoog, dat het niet verstandig is, om zo'n stuk in mijn eentje te rijden. Ik moet waarschijnlijk ook onze enige vakantie dit jaar afzeggen! Vind dit echt balen! Ik wens jullie veel plezier en een geweldig mooie dag!

Groetjes

Terug
Bovenaan