springende eieren

ha meiden!
even een nieuw onderwerp...hebben jullie ervaring met Het Voelen Van De Eisprong?
ik heb dit nog nooit gevoeld, maar heb sinds net ineens wat maffe krampjes in m'n buik (of ik ben gewoon paranoia, dat kan natuurlijk ook ) en dacht...zal dat 'm zijn???
doei!! liefs sab

hoi,

Afentoe voel ik het, maar dus niet elke maand.
En het is niet dat ik dan ondertussen 'jump jump' uit mijn buik hoor komen hoor .
Vraag het me dan ook elke keer weer af was dat het nou dan wel of niet, maar als ik dan later ongesteld word klopt dat aardig met de tijd ertussen.

Ik heb dan (soms best pijnlijke) steken/steekjes aan 1 kant/zijkant van mijn buik/baarmoeder. Voelt toch best wel even naar dan maar het is vaak ook redelijk vlot weer weg.
Heb het toevallig afgelopen zondag weer gevoeld, was helemaal verbaasd, maar heb het idee dat mijn cyclus dus wel direct weer aanwezig is en ook netjes zoals voor de curettage (34 dagen).

Ben benieuwd of jij ook last had van je eispringerij!

groetjes,
Marije

jump jump! HAHA! hee en hoe lang duurt dat gevoel dan ongeveer?
het leek er gisteren wel een beetje op moet ik zeggen, maar m'n ovulatietesten gaven helemaal niets aan! rotdingen. ik moet ook alweer nieuwe gaan bestellen, heb jji er ervaring mee en advies voor een bepaald soort/merk?
doei!
sab

soms is het echt alleen dat trekkende gevoel dat een minuutje ofzo aanhoudt, maar soms duurt het ook echt langer, voelt het een tijdje erna een beetje beurs ofzo, weet niet precies hoe ik het het beste kan omschrijven. Overigens is dat dan ook geen hele dagen hoor zou wat zijn...

En heel stom ik was er nog niet zo op aan het letten, dus het kwam echt spontaan dat gevoel, maar die dag ervoor had ik enorm lopen zoeken in huis naar CHOCOLA!!!! Dus mijn man riep al: moet je al ongesteld worden dan? Eh nou lijkt me vroeg 3 week na de curettage... en de dag erna dus eispringerij... goh kom straks zo 10 kilo aan van 2x in de maand zin in chocola .

Wij hebben er deze keer niet echt iets mee gedaan overigens.... toevallig hadden we wel de dag ervoor gevreeen, dus wie weet hihi maar toen ik het voelde niet ineens de kinderen op bed gegooid omdat er gegymd moest worden hoor  (tis nu natuurlijk de eerste maand pas weer).

Die testen heb ik nog nooit gebruikt, tot nog toe hebben wij in de enorm gelukkige omstandigheid verkeerd snel zwanger te mogen worden (bij de oudste in de 1e maand raak, bij de jongste in de 2e maand en nu bij de miskraam was het weer in de 1e maand). En tja dan is het vooral nog leuk en vrijheid blijheid he, niks geen 'we moeten' maar gewoon 'hé wil je?!' (alleen dan wel iets subtieler dan dat hoor haha )  

Het lijkt me nog best zenuwachtig gedoe met die testen helemaal als ze niet echt duidelijkheid lijken te geven zoals bij jou tot nog toe.... weet wel van vriendinnen die temperatuurden en heel duidelijk hun eisprong zagen, alleen is die al geweest op het moment dat je temperatuur stijgt.... dus dan ben je feitelijk al te laat (wel handig om inzicht te krijgen in je cyclus).

Maar ben benieuwd of het idd je eisprong was die je gevoeld hebt.... en of dat voorlopig de laatste keer was dat er iets te voelen viel!

groetjes,
Marije

Hey S en de rest of course :)

Ja ik voel mn eisprong soms wel hoor. Doet behoorlijk pijn ook af en toe. Een flinke steek aan de zijkant of een tijdje een aanhoudende stekende pijn en dan trekt het weer weg. Meestal voel ik ook de hormonen wel door mn lijf gieren en dan weet ik al hoe laat het is. Maar soms dan voel ik het helemaal niet. Het ligt aan de maand zal ik maar zeggen.

Enne wat klussen betreft....gewoon doorgaan hahaha. Ik begin niet aan die testen.  We gaan  het gewoon zo vaak doen dat het  op een gegeven moment wel  raak moet zijn hihi.

Groetjessss Peet

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 13:15:21'));

We gaan  het gewoon zo vaak doen dat het  op een gegeven moment wel  raak moet zijn hihi.

Groetjessss Peet

Ach, ik kan ergere dingen verzinnen hoor

quote: Marije1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 14:26:37'));

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 13:15:21'));

We gaan  het gewoon zo vaak doen dat het  op een gegeven moment wel  raak moet zijn hihi.

Groetjessss Peet
Ach, ik kan ergere dingen verzinnen hoor

hahahaha helemaal mee eens

Terug
Bovenaan