soms is het echt alleen dat trekkende gevoel dat een minuutje ofzo aanhoudt, maar soms duurt het ook echt langer, voelt het een tijdje erna een beetje beurs ofzo, weet niet precies hoe ik het het beste kan omschrijven. Overigens is dat dan ook geen hele dagen hoor zou wat zijn...
En heel stom ik was er nog niet zo op aan het letten, dus het kwam echt spontaan dat gevoel, maar die dag ervoor had ik enorm lopen zoeken in huis naar CHOCOLA!!!! Dus mijn man riep al: moet je al ongesteld worden dan? Eh nou lijkt me vroeg 3 week na de curettage... en de dag erna dus eispringerij... goh kom straks zo 10 kilo aan van 2x in de maand zin in chocola .
Wij hebben er deze keer niet echt iets mee gedaan overigens.... toevallig hadden we wel de dag ervoor gevreeen, dus wie weet hihi maar toen ik het voelde niet ineens de kinderen op bed gegooid omdat er gegymd moest worden hoor (tis nu natuurlijk de eerste maand pas weer).
Die testen heb ik nog nooit gebruikt, tot nog toe hebben wij in de enorm gelukkige omstandigheid verkeerd snel zwanger te mogen worden (bij de oudste in de 1e maand raak, bij de jongste in de 2e maand en nu bij de miskraam was het weer in de 1e maand). En tja dan is het vooral nog leuk en vrijheid blijheid he, niks geen 'we moeten' maar gewoon 'hé wil je?!' (alleen dan wel iets subtieler dan dat hoor haha )
Het lijkt me nog best zenuwachtig gedoe met die testen helemaal als ze niet echt duidelijkheid lijken te geven zoals bij jou tot nog toe.... weet wel van vriendinnen die temperatuurden en heel duidelijk hun eisprong zagen, alleen is die al geweest op het moment dat je temperatuur stijgt.... dus dan ben je feitelijk al te laat (wel handig om inzicht te krijgen in je cyclus).
Maar ben benieuwd of het idd je eisprong was die je gevoeld hebt.... en of dat voorlopig de laatste keer was dat er iets te voelen viel!
groetjes,
Marije