springende eieren

hoi,

Sorry dat de hotline er verder uitlag  maar de buikgriep blijkt nog niet helemaaaaal weg te zijn, bah.

Dat zwanger zijn.... van de laatste keer is het idd moeilijk voor te stellen terwijl het nog maar zo kort geleden is eigenlijk... Kan me nog wel precies het moment van de positieve test en de foute echo voor de geest halen, maar alles daar tussenin lijkt 'weg' te zijn... is het natuurlijk niet, maar toch.

Normaal leven lukt hier wel aardig gelukkig, maar ja, heb dan ook al wel 2 kinderen en dan gaat het leven hoe dan ook door. Heb wel nog steeds momenten dat ik denk: dit had anders gemoeten. Afgelopen week waren mijn man en ik 2 dagen samen weg zonder de kinderen en toen had ik een paar keer zoiets: maar eigenlijk had er toch eentje mee moeten reizen en wellicht had die tijdens Evita wel even van zich laten horen, dat soort dingen. Heb er verder wel enorm van kunnen genieten gelukkig, maar het besef van 'ik had nu zwanger moeten zijn en zo en zo ver' ligt altijd vrij dicht onder het oppervlakte (maar het ligt eronder en het is geen schaduw over de rest).

Eten nog gelukt?! Vast wel neem ik aan.

groetjes,
Marije

Haai,
hihi geeft niet hoor, ik lag er zelf verder ook behoorlijk uit gisteravond, uitgeteld in bed. :)
balen dat jullie nog niet helemaal beter zijn...vandaag weer wat beter?
ik voel me nog steeds hartstikke grieperig, heb 't echt zwaar te pakken. zo saai. maar goed, na een hele middag slapen zal het morgen toch vast wel wat beter moeten gaan. ik baal er wel van, want ik was eindelijk weer lekker aan het werk (ik heb m'n eigen bedrijf en heb na de miskraam eigenlijk best lang eruit gelegen) en dan krijg je dit weer. maar goed.
leuk, ben je naar evita geweest? ik ook! hoe vond je het?
ik vind het wel knap van je dat je pijnlijke gevoel net onder de oppervlakte ligt (liever niet natuurlijk, maar je begrijpt vast wat ik bedoel), ik ga dat ook maar 'ns wat bewuster proberen, om niet alles te laten oversluieren. ook al vecht ik er heus wel tegen. keihard zelfs.
nou goed, we houden moed!! ik heb nog steeds geen buikpijn en vrij/za zou het zover moeten zijn, dus wie weet!! wilde vanmorgen al een test doen, maar heb me toch nog tegen weten te laten houden door m'n vriend, die vond het er nog veel te vroeg voor.
oja en ik vind het erg lief van je dat je aan keesje dacht. wilde ik even zeggen.

groetjes! s

Terug
Bovenaan