springende eieren

hoi hoi

ik voel mijn eitje ook sind de eerste miskraam...
het zijn flinke steken onderin en dan aan de zijkant....
het was een keer zo erg dat ik bijna geen gas meer kon geven tijdens het autorijden.

niet echt een prettig gevoel, maar het is wel handig om te weten wanneer je vruchtbaarste dagen zijn!

groetjes Carina

hai!
dat was 'n gezellig avondje! even 't hoofd uitgezet :) !
hee, als ik jullie zo hoor, dan lijkt wat ik voelde best op zo'n eisprong...'t rare is alleen wel dat de ovulatietesten echt helemaal niets aangeven, zelfs geen heeeeel licht streepje (en dat was er vorige week wel)
nouja, ik ga maar gewoon afwachten.
hebnu al voor de 3e nacht achter elkaar gedroomd over dikke buiken, grote blauwe teststrepen op de muren (jaja maar verder ben ik wel normaal hoor hihi!) en vannacht over een baby in m'n armen.
fijne dag, de zon schijnt!
liefs s

quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-02-2008 09:44:00'));

hai!
dat was 'n gezellig avondje! even 't hoofd uitgezet :) !
hee, als ik jullie zo hoor, dan lijkt wat ik voelde best op zo'n eisprong...'t rare is alleen wel dat de ovulatietesten echt helemaal niets aangeven, zelfs geen heeeeel licht streepje (en dat was er vorige week wel)
nouja, ik ga maar gewoon afwachten.
hebnu al voor de 3e nacht achter elkaar gedroomd over dikke buiken, grote blauwe teststrepen op de muren (jaja maar verder ben ik wel normaal hoor hihi!) en vannacht over een baby in m'n armen.
fijne dag, de zon schijnt!
liefs s

Op zich zijn strepen heel leuk hoor op de muur  (zei de gek met 2 kinderkamer met strepen waarvan 1 in het blauw ... had er echter zelf nooit teststrepen in gezien tot nu toe haha).
Wat zou dat super zijn als je dromen voorspellende waardes hebben/hadden! (ben overigens blij dat mijn dromen tijdens mijn eerste zw.schap niet uitgekomen zijn hoor, pffffff).

En die ovulatietesten wel of niet streepjes.... tja wat is het dan he... was wat je voelde je eisprong of toch toen je die lichte streepjes had staan?!?!

groetjes,
Marije

Hee Marije,

Hahaha, zo kijk je ineens heel anders naar je behang he! :)
Ja 't zou in dit geval wel erg leuk zijn als die dromen voorspellend waren!! Nog even geduld, vrijdag of zaterdag moet ik ongi worden en ik voel nu nog helemaal niets, terwijl 'k vorige maanden nu al buikpijn had. maar goed, dat zegt ook niet zoveel. zeker niet nu 'k met griep op de bank lig denk ik! :)
Had jij zulke vreselijke dromen dan toen je zwanger was?

groetjes!

oh blugh de griep... ook buikgriep of niet? Die heeft hier afgelopen weekend ook huisgehouden, maar het ergste lijkt achter de rug gelukkig....
Spannend he die wachtperiode... en dan helemaal: waar wachten we nu eigenlijk op?!?! Bij ons helemaal... tuurlijk het allerliefst heb ik over een week (al wacht ik eerder nog 2 week) een positieve test in handen (net als dat mooie behang ) maar als ik over een week ongesteld word... dan is dat ook goed, dan werkt het weer allemaal.... dus ook afwachten.

En die dromen... ja alledrie de keren (dus ook deze laatste zw.schap) heel erg naar gedroomd. Het schijnt dat je lichter slaapt en daardoor je dromen beter onthoudt als je zwanger bent. Tel daarbij op dat je je angsten verwerkt in je dromen en je als je zwanger bent om veel meer dingen druk maakt en je hebt een berg nachtmerries... overigens heb ik nooit maar dan ook nooit gedroomd over een mislopende zw.schap.... ben bang dat dat een volgende zw.schap wel anders zal zijn... nieuwe angst erbij die al eens werkelijkheid was he .
Maar als mijn dromen voorspellend waren... brrrr.

groetjes,
Marije

oh ja: beterschap!

Haai!
dankje! nee gewone griep/zware verkoudheid met koorts...zoiets...bleeegh! die buikgriep heb ik een week geleden al gehad. ben lekker bezig met m'n gezondheid zo!

ja, best dubbel zo bij jou... je komt er hoe dan ook achter of je lichaam weer goed werkt, of je nu ongesteld wordt of toch zwanger bent! spannend he. hoe lang nog? ga jij al eerder testen of wacht je de dag van je verwachtte menstruatie af? (al weet je die nu zeker niet echt?)
ik ben op dit moment eigenlijk vrij rustig, we gaan volgende week voor 2 weken op vakantie naar de zon, en als ik nu niet zwanger ben, dan kan ik dus lekker gaan genieten op vakantie, inclusief cocktails haha! al zal ik ook wel weer teleurgesteld zijn. wat denk je, zou ik nu al kunnen testen? vrijdag/zaterdag zou 'de' dag zijn..... of is 't weer zonde van weeeeeer een weggegooide test?

enne, qua dromen, laten we er maar vanuit gaan dat ze niet voorspellend zijn inderdaad!! ik heb ook nogal veel last van nachtmerries enzo...eigenlijk komt 't niet zo vaak voor dat ik wel leuk droom..behalve dan pas, over die dikke buik

groetjes!!
s

hey,

Ben zeker niet van plan (te) vroeg te gaan testen als dat aan de orde zou zijn... ik ga in elk geval maar uit van die 6 weken die het kan duren voor je menstruatie weer op gang komt na een curettage.... als ik dan niet al ongesteld ben geworden natuurlijk... Ook al heb ik vorige week vrijwel zeker mijn eisprong gevoeld ga ik niet 2 weken later al testen als er nog niks is. 6 weken na de curettage... das nog 2 weken vanaf vandaag, pffff is het echt alweer 4 week geleden (en dus 6 week dat ik nog nietsvermoedend blijmoedig zwanger was?!?! al lijkt dat al veel langer geleden bijna )
Ga er voor alsnog ook maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden ergens in de komende 2 weken... dat vind ik overigens nog het meest irritante... normaliter heb ik een erg regelmatige cyclus en wat ik dan nu kan verwachten weet ik niet en das gewoon balen.

Heerlijk vooruitzicht trouwens 2 weken vakantie.... dat gaat hier nog wel even duren (ergens in juli met de tent, jippie.... al had ik liever dan in mijn kraambed gelegen  sorry even zelfmedelijden). Zelf zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gewoon niet drinken en lekker genieten met alcohol vrije cocktails en sapjes enzo. Makkelijk gezegd overigens, want ik drink nooit alcohol haha, maar toch....

groetjes,
Marije

quote: Marije1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 16:30:56'));

hey,

Ben zeker niet van plan (te) vroeg te gaan testen als dat aan de orde zou zijn... ik ga in elk geval maar uit van die 6 weken die het kan duren voor je menstruatie weer op gang komt na een curettage.... als ik dan niet al ongesteld ben geworden natuurlijk... Ook al heb ik vorige week vrijwel zeker mijn eisprong gevoeld ga ik niet 2 weken later al testen als er nog niks is. 6 weken na de curettage... das nog 2 weken vanaf vandaag, pffff is het echt alweer 4 week geleden (en dus 6 week dat ik nog nietsvermoedend blijmoedig zwanger was?!?! al lijkt dat al veel langer geleden bijna )
Ga er voor alsnog ook maar gewoon vanuit dat ik ongesteld ga worden ergens in de komende 2 weken... dat vind ik overigens nog het meest irritante... normaliter heb ik een erg regelmatige cyclus en wat ik dan nu kan verwachten weet ik niet en das gewoon balen.

Heerlijk vooruitzicht trouwens 2 weken vakantie.... dat gaat hier nog wel even duren (ergens in juli met de tent, jippie.... al had ik liever dan in mijn kraambed gelegen  sorry even zelfmedelijden). Zelf zou ik het zekere voor het onzekere nemen en gewoon niet drinken en lekker genieten met alcohol vrije cocktails en sapjes enzo. Makkelijk gezegd overigens, want ik drink nooit alcohol haha, maar toch....

groetjes,
Marije

Hoi!
gezellig, zo'n hotline-tje vandaag! :)
bij mij is m'n cyclus na de curretage exact gelijk weer doorgegaan...dus wie weet is dat bij jou ook wel zo! gek he, dat er ineens alweer zoveel tijd voorbij gaat zonder dat je 't eigenlijk beseft. ik vind het soms heel heel heel erg jammer dat ik me bijna niet meer kan herinneren hoe het ook alweer voelde toen ik zwanger was...geweldig, dat weet ik nog wel, maar het begint toch te vervagen.
ik lag net te denken dat ik eigenlijk niet echt meer normaal heb geleefd sindsdien. wel geprobeerd, maar er hangt overal een dikke sluier overheen. ik dacht er ineens aan dat ik anders over 3 maanden zou gaan bevallen, en dat ik dan nu dus een dikke buik zou hebben. dat ik toen ik net zwanger was, alleen maar vol ongeduld ernaaruit keek dat het zover was, en dat er nu dus ongemerkt alweer maanden voorbij zijn gegaan. poeh wat een impact heeft zo'n miskraam op je zeg! m'n leven is echt veranderd sinds dat +je op de test, en sindsdien is het niet meer 'normaal' geworden.
het komt allemaal vast wel weer goed, maar toch. die onzekerheid is vervelend he, dat je zoals je zegt normaal precies weet hoe je lichaam en je cyclus werkt, en dat het nu ineens anders is.
maar goed, niet al te lang bij stilstaan, voordat het hier weer een tranendal wordt. de zon schijnt en dat is wel erg fijn.

ook leuk, met de tent op vakantie! ook heerlijk om naar uit te kijken. wie weet lig je dan wel met 'n dikke buik in de tent!
wij weten voor we op vakantie gaan of 't wel of niet raak is deze maand (denk eigenlijk van niet, voel toch weer allemaal dingetjes in m'n buik) en nu denk ik er maar aan dat we 'm dan maar gezellig op vakantie moeten gaan maken hahaha!!

Nou, ik ga maar even proberen wat te eten.
doei!! s

Terug
Bovenaan