Sprong 7 !!

<p>Daar ben ik weer!!! Maar jeetje wat kunnen die sprongetjes toch intensief zijn en ervoor zorgen dat je een heel ander kindje hebt ? Elke keer hier in de laatste 2 weken van de wel genoemde sprong is er zo een verandering van baby! Ook merk ik dat ze zoveel aan het ontwikkelen is dat haar denk ik zelf soms een beetje zwaar valt en daardoor niet altijd weet wat ze moet. Overdag ook korte slaapjes en s ochtends weer erg vroeg wakker 5.30. Het is zo een schatje dat ik het altijd zo met haar te doen hebt als ze hier in zit dat ze zichzelf gewoon niet is.  Herkenbaar ?  Ik wilde dit gewoon even schrijven om te horen hoe andere het ervaren ! </p>

Jaaaaa!! Hier is sprong 7 ook gearriveerd! Wederom te vroeg, maar duidelijk aanwezig! Jeetje zeg, het is echt pittig zo! Hier is het in de combinatie met verlatingsangst. Als hij dan eenmaal slaapt, slaapt hij ook, maar om daar al te komen.... jeetje zeg wat heftig en zielig!
Schreeuwen, krijsen, gillen met het naar bed brengen, zodra ik aanstalte maak om de kamer te verlaten!! Gisteravond 2 uur met hem bezig geweest, vanacht nog n keer 3 kwartier en nog n keer 1 kwartier. Ben gesloopt! Nu al en zit nog maar in t begin van de lastige fase, hahaha!

Hahaha onze kindjes lopen echt gelijk op he!? Grappig !
Owjeee verlatings angst kan heftig zijn!!
Ik vind ook vooral dat hele vroege wakker in de ochtend heftig en vannacht ook weer 3x eruit helaas. 5.15 was ze klaar met slapen maar mama en papa eigenlijk echt niet ??
Ze is ook weer erg verkouden wat dan niet mee werkt voor het goeie slapen.
Hoe is het gisteren avond gegaan en vannacht bij jullie ?

Hahaha ja echt he?! 
Verlatingsangst vind ik heftiger dan verwacht. Ik kan er normaal best goed mee omgaan als mijn zoontje huilt. Ook bij het naar bed gaan, heeft hij wel eens fases dat hij niet meteen gaat slapen en dan kan ik hem prima een paar minuutjes laten huilen. Hij heeft dat dan gewoon ook ff nodig. Komt ook maar zeden voor gelukkig, maar met sprongetjes ed wel wat meer. Maar dit?? Dit vind ik echt heftig gewoon! Mijn moederhart breekt gewoon als hij zo hartverscheurend aan het huilen (lees:gillen/krijsen) is...pffff
Heeft jouw dochtertje er (nog) geen last van?
Gisteravond ging eigenlijk erg goed! En vanacht maar 1x eruit gehoeven en toen was hij na 1 kwartiertje weer stil gelukkig.
Hij heeft ook sinds gisteren besloten dat hij een buikslaper is haha! Gistermiddag, vanacht en vandaag alle slaapjes op zijn buik gedaan. Ook nu weer, draaide hij meteen naar zijn buik. Ging weer meteen slapen gelukkig. Dus keep my fingers vrossed voor vanacht! Vandaag had mijn man een goede dag met hem, dus zal ik morgen wel weer de pineut zijn hhaha!
Ach jee, verkoudheid erbij is zeker niet fijn! Dan is het dubbel op, pfff. 
Hoe was jouw dag verder vandaag?

Ahhh ja snap ik zeg dat je moederhart dat niet aan kan ! Is zo rot als ze zo intens verdrietig zijn vreselijk.. ?
Hier eigenlijk bijna geen last van verlatingsangst heel soms als ik naar de wc ga dat ze opeens paniek heeft en vorige week bv op de opvang dat ze wanneer ze geen leidster zag ging huilen maar dat was deze week ook weer over.
Moet zeggen dat ze eigenlijk altijd heel makkelijk naar bed gaat gelukkig! En hopelijk blijft dat dus zo.
Voor de rest hier ook een buikslaper maar dat is al een maand of 3 denk ik zo dat ze elke x op haar buik draaide.
Misschien heeft het echt met zijn sprong te maken en is het eerdaags weer voorbij dat hoop ik voor jullie !
Jaa dat verkouden zijn weet wat maar er is nu bloed geprikt wat enorm zielig was maar misschien komt daar wel eens wat uit!
Jou zoontje zat op 2 flessen toch ?

Ooh ja, jouw dochtertje is veel verkouden he? Ben benieuwd dan! Heeft ze ook vaker oorontsteking? Misschien een keer naar de kno arts gaan?
Mijn zoontje sinds gisteravond ook nog doodziek. 40.3 graden koorts had hij straks, rode vlekjes/puntjes op zijn buik. Echt zo ziek, hee erg zielig! De vorige keer ook al tegelijk met zijn sprong...
Vanacht echt de hele nacht met m in de weer geweest.
Ja, mijn zoontje zit idd op 2 flessen. Verder eet hij echt supergoed! Behalve vandaag dan, kreeg zelfs de boterham er niet in. Dus n flesje extra. Drinken doet hij gelukkig wel goed, heel veel zelfs, dus heb m veel water gegeven en vanmoddag wat roosvicee.
Hoe gaat het nu met jouw dochtertje?

Ahhh wat zielig zeg zo ziek ! En flinke koorts hoe is het nu met hem ? Knapt hij al wat op?
Ja ze is heel veel verkouden ben benieuwd of er wat uit zal komen en anders misschien indd ook eens kno ze heeft 3x oorontsteking gehad.
Voor de rest gaat het prima met der ze lijkt weer steeds meer zichzelf te worden en doet zoveeeel nieuwe dingen echt te leuk!!!

Ja echt heel zielig!! Vanacht echt weer drama, op een gegeven moment zelfs 40,6 graden koorts. Vanochtend en begin middag leek hij behoorlijk opgeknapt te zijn. Koorts was weg gelukkig. Vanmiddag zelfs 34.8..?? Denk dat dat alleen niet helemaal klopte, hij voelde verder prima en was ook best fit, dus zal we iest verkeerd gedaan hebben haha. Maar vanmiddag na zijn slaapje voelde ik t al. Weer warm en 40 graden koorts. Heeft alleen nog maar bij me op schoot gelegen met zijn hoofd in mijn borst begraven. Niks te missen. 
Och erm, oorontsteking is ook echt naar!! Kunnen ze echt flink last van hebben!! Dat is al best vaak 3x!! 
Hopelijk komt er wat uit, dan weet je iig waar het vandaan komt en wat je er eventueel aan kunt doen!
Fijn dat ze weer een beetje zichzelf aan t worden is! Hier zal t nog ff duren, haha! Ben benieuwd wat hij dalijk allemaal voor nieuws kan! 
Wat voor nieuwe dingetjes kan je dochtertje nu?

Terug
Bovenaan