Sprong 7 !!

Hier een dochter van 10.5 maand. En het is hier ook zooooooon drama, al 3 weken lang.... daarbij is ze ook nog verkouden geweest en heeft ze koorts gehad. Dat was al helemaal drama. Verder is ze zo wisselend. Ene moment vrolijk en het andere moment krijsen. En de slaapjes zijn ook echt een strijd geworden. Zie er iedere keer weer tegen op. Overdag gaat het nog redelijk. Ze verzet zich wat, maar weet haar dan te kalmeren. En na een half uur slaapt ze dan eindelijk. Maar in de avond is het zo'n drama. Ze begint al te huilem als ze haar bed al ziet. Dan zit je tot 12 uur beneden totdat ze maar in slaap is gevallen in je armen. Dan leg je haar in bed en dan slaap ze een uur en dan wordt ze weer krijsend wakker. En dan moet je haar echt uit bed pakken, want troosten en de speen lukken dan niet. Nou dan ben je voor een half uur weer bezig. Kan je haar terug leggen, dan slaapt ze weer 1 a 2 uur en dan begint het weer opnieuw. Tot het 8 uur is en dan is ze weer klaarwakker. Ik ben echt gesloopt.

KL-E @ ben wel erg benieuwd wat de dokter heeft gezegd ?
Iets van een vijfde ziekte ?
Ik heb vandaag gewerkt maar hoorde van mijn man dat ze ook best beetje snel aan het drammen was ook vandaag volgens de app moet ze morgen uit haar sprong zijn dus of dit nog met haar sprong te maken heeft ? Ze ontwikkeld ook echt knetter hard dus misschien ook daarmee te maken!
Soms kunnen die tandjes weken etteren voor ze door komen dus kan goed daarmee te maken hebben.
Jaaa nog 1,5 maand en dan is ze 1 ben hard aan het bedenken wat we haar kunnen geven zoooo moeilijk!
Nog leuke ideeen ? 
DEEEM @ Owjee dat klinkt niet fijn zeg met die slaapjes en alles ? Sliep ze eerst wel goed ?
Zit ze ook in haar sprong ?

Ja, het blijkt toch de zesde ziekte te zijn. Eerst dachten ze van niet, omdat de vlekjes al voor de koorts er waren. Alleen nu waren ze nog erger geworden, dus de huisarts denkt toch de zesde ziekte. 
En de luieruitslag blijkt een schimmelinfectie te zijn. Daar hebben we nu een zalf voor gekregen.

Mijn man was vandaag alleen met mijn zoontje, maar ook mijn man zei dat hij erg wisselend was in zijn humeur. En ook het drammen idd heel erg op het moment...
Kan goed hoor, dat ze zich zo hard ontwikkeld en dat haaar gedrag daarmee te maken heeft. Gaat ook zo snel deze periode! Merk ik bij mn zoontje ook.

Tja die tandjes.... pfff, we zien het wel wanneer ze dan daadwerkelijk verschijnen. Ik hoop snel!!?

Leuke ideeën...? Ik zag bij bekenden van ons dat ze hun dochtertje een ballenbak hadden gegeven met de 1e verjaardag. Echt grappig! Geen idee wat die dingen kosten.

@deem

Heftig he? Die nachten. Met mijn zoontje ook voor zijn griepje gehad. Verlatingsangstfase...pfff. Helemaal in paniek, overstuur. En idd in bedje troosten gaat dan echt niet meer. Heel erg slopend! Hier gaat het nu al 3 nachten goed, waarvan eentje redelijk (1x even 15 minuten met hem bezig geweest). Dus hopelijk was t dat voor hier!  Al denk ik zelf van niet, aangezien we midden in zijn sprong zitten, haha ?

Ahh toch de zesde ziekte ! 
Gaat het nu al beter ?
Hier al paar nachten dat ze helemaal in paniek wakker word en dan staat in haar bed maar denk dat ze dan ff niet meer weet hoe ze terug moet ! Gelukkig gebeurt het meest maar 1x en is het gelijk weer goed als ik haar terug leg! Dag en nacht aan het oefenen haha! Arme kind! 
Oooo ja een ballenbak wij wonen niet zo groot dus denk niet dat dat echt een goed idee is hier want vind het wel erg leuk!
Denk dat we voor een drie wieler gaan met zo’n stang eraan ! 

Hier gaat het al n stuk beter! De vlekjes zijn weg gelukkig. Hij is weer helemaal opgeknapt. Hij hielp me er gisteren dan ook nog maar ff aan herinneren dat hij toch echt nog in zijn sprong zit, haha! Hazenslaapjes en drammerig gedrag, pffff.
vandaag een iets betere dag. Hij was bij oma en ook toen ik thuis kwam, een vrolijk mannetje. Slapen was nog niet super vandaag.
Ach jeetje, mijn zoontje ook met fases. Echt heel zielig! Kunnen ze echt overstuur zijn he? Kan goed zijn dat ze gedroomd heeft dan. Gelukkig gaat ze wel weer meteen slapen!!
Als jullie klein wonen snap ik dat het niet heel handig is. Bij ons zal het ook niet echt passen, of hij moet er buiten mee spelen..?
Aaah zo’n driewieler is ook n goeie!! Die zal ik eens onthouden ?
Ben je al hiep hiep hoera aan t oefenen met dr? ?

Fijn dat zijn vlekjes weg zijn
Owjee dat drammen is soms best vervelend vind ik haha! Hier merk ik ook echt dat ze uit haar sprong is zo bizar blijf ik het vinden dat ik het allemaal zo goed kan merken. Het was week echt bij alles een soort geluidjes maken dat het lijkt alsof ze gaat huilen herkenbaar ?
En ze slaapt weer beter overdag dus ook weer fijn! 
Ja we wonen in een appartement dus das niet zo handig dan denk ik zo haha!
Jaa hieperdepiep doet ze al heel goed eigenlijk ook al een hele tijd als we dan zeggen hieperdepiep hupppp die armen de lucht in! Ook bv met als we vragen hoe groot ga jij worden dan doet ze dat ook echt te leuk! En alles aanwijzen wat ze wilt of ziet geweldig is dat ! 
Ze deed gisteren achter de loop kar een stapje of 6 zoooo trots haha

Ja, ik moet zeggen dat ik het drammen ook steeds vervelender begin te vinden haha! 
Nee, ik herken het geluid van huilen en dan toch niet huilen niet echt. Hier is het het geluid van beginnen te huilen en ook gaan huilen haha!

Wat leuk dat ze dat doet met de armpjes in de lucht! Hier kijkt mijn zoontje me dan alleen maar aan of ik nog wel helemaal goed ben...?
Klappen in de handjes vindt hij prachtig, maar doet ie ook nog niet zelf. Hij pakt dan telkens mijn handen vast, dan moet ik dat bij hem doen haha.
We doet hij sinds gisteren helpen zijn mondje te poetsen met snoetenpoetsers en daarna mijn mond ook, haha! 

Wauw! Wat knap van je meisje!! Gewoon al 6 stapjes! En terecht dat je trots bent!

Wij hebben een loopwagentje, maar die gaat nog te snel voor hem.

Hahahahaha ja hier was het vaak net alsof ze ging huilen alleen gebeurde het niet maar dat geluidje deed ze gerust 10xper uur ! Hier is ze echt weer een ander meisje das wel lekker hoor!
Toevallig is ze vandaag wat eerder pieperig maar dat is denk omdat ze vooral moe is maar wil nog even rekken anders word de middag niks met slapen!
Ahh wel schattig dat hij dan je handen pakt omdat te gaan doen!
Ja wij zetten het loop karretje dan op de rem en dan gaat tie heel stug en dan lukt het haar soms dus !
Nu nog dat hele vroege wakker worden veranderen dat zou fijn zijn hoe is het slapen bij jullie ?

Terug
Bovenaan