Sprong 7 !!

Jeeeetje wat hoog ! Heb je de dokter niet gebeld ?
Niet dat je daar heel veel aan hebt maar ja je weet het nooit.
Je bent zeker zelf ook wel aardig gesloopt zo na die nachten ?
Wat ze nu sinds de afgelopen 2 weken allemaal is gaan doen is staan aan tafel , op handen en voeten zichzelf omhoog duwen als een soort bruggetje , naar alles wijzen , dansen als ze muziek hoort , heeeeel de dag door brabbelen , overal doorheen en onderdoor proberen te klimmen beetje dat soort dingen allemaal haha!!!!
Dat dansen is zo geweldig !!!! 
Ik hoop echt voor jullie dat hij snel opknapt en weer lekker zal slapen

Ja we hebben de dokter gebeld, maar het is een flinke griep. Koorts wel in de gaten houden. Als hij de 41 aantikt, moesten we weer bellen en als hij lang aan blijft houden ook. Vanochtend weer 39,6, maar het lijkt erop dat ie gezakt is op de paracetamol. Hopelijk kunnen we de koorts er nu onder houden. Hoewel het meestal op het einde van de middag weer op begint te lopen.
Wat leuk zeg! Wat ze nu allemaal kan! Lijkt me ook echt grappig dat dansen!
Optrekken doet mijn zoontje ook al, hij loopt zelfs al heel voorzichtig langs de bank af. Maar dat op handen en voeten omhoog duwen als een bruggetje weer niet, dat zie ik hem voorlopig ook nog niet doen. Hij kruipt ook niet, tijgert alleen maar. Ik denk zelfs dat hij het kruipen helemaal over gaat slaan.
En iets aanwijzen, wie weet gaat hij dat na dit sprongetje ook wel doen!
Ben echt benieuwd, maar eerst maar eens beter worden!

Hij heeft het dus echt goed te pakken! Arme mannetje ?
Je kan dan ook zo weinig he das zo rot ervan. En merk je nu ook nog extra dat hij in zijn sprong zit ?
Word wel eindelijk beter weer zal de kindjes ook goed doen!
Jaa ik dacht hier ook hele tijd dat ze kruipen zou overslaan maar opeens deed ze het !
En sinds vandaag ook zo grappig gaat ze op haar buik liggen en dan met der handen zo bewegen dat ze rondjes kan draaien Hahaa! Snap je wat ik bedoel ?

Ja heel erg sneu is het, maar ja, je doet er idd weinig aan! Veel liefde geven ??
Merk het zeker wel dat hij ook in zijn sprong zit ja. Op momenten dat de koorts weg is en hij toch iets fitter is, kan hij niks hebben. Meteen gefrustreerd, huilerig en hangerig. Dat is nu zelfs even n tikkeltje erger. Ook het slapen overdag is lastig. Eerst niet willen slapen en dan vervolgens maar n kort slaapje pakken. Terwijl hij normaal met de griep een gat in de dag slaapt. Ach ja, we zingen t maar ff uit! Is vooral zielig voor hem!
Oh, dus jouw dochtertje kroop eerst ook niet? Ook geen aanstalte tot? Hier gaat hij soms op handjes en knietjes zitten, maar dat is n paar tellen en dan houdt hij het weer voor gezien. Tijgeren gaat veel sneller en nakkelijker vindt hij ? En omdat hij nu langs de bank af loopt, denk ik dat hij het kruipen niet meer gaat doen. Maar ja, wie weet!!
Hhahaha! Dat lijkt me ook een erg grappig gezicht! Zie het al helemaal voor me! En ziet ze dan iets om zich heen liggen, of doet ze dat zomaar uit het niets? Gewoon omdat ze het leuk vind?

Ja indd veel knuffelen !!
Hier vandaag ook erg drammerig gedrag en ze heeft heel erg als ze eten ziet blijft drammen ze wilt alles hebben wat ze voorbij ziet komen zeg maar ! Vind ik echt een lastig ding wat je daar het beste mee kan doen.
Ahh rot hoor dat hij overdag slecht slaapt want dat zou jij nu zo goed zijn!
Nou ze zat vaak op handen en knieeen maar deed voor de rest weinig ermee beetje heen en weer wiebelen en dat was het ! En opeens deed ze kruipen en dat werd meer en meer! 
Ja dat rondjes draaien is geweldig opeens vanuit het niets en dan gaan we lachen dan blijft ze gaan! Ze heeft zo erg door wanneer wij iets grappig vinden !!!
Knap zeg langs de bank lopen ! Zo zie je maar ze doen allemaal weer een andere volgorde ? En dat kletsen man mijn oren klapperen gewoon dat begint om 5.15 tot 20.00 hahaha

Oooh ja dat drammen ken ik wel! Hier ook een kleine drammerd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet zo gevoelig voor ben... ? Hele tijd graaien naar alles wat hij ziet en boos worden haha!
Ja op handen en knieen zitten doet hij ook wel eens en dat heen en weer wiebelen ken ik ook wel ja. Wie weet dat mijn zoontje dan toch nog wel n keer gaat kruipen. Hij ging vanmorgen wel ineens zelf in zitstand zitten vanuit zijn knietjes.
Wat ze dat goed doorhebben he, als je iets grappig vind en je lacht om ze! Hier ook eentje die dan echt de clown gaat uithangen. En dan zijn meest ondeugende snoet erbij trekken hahaha!!
Ja, grappig is dat he? Hoe ieder kindje toch een eigen volgorde kiest met wat hij zich eigen gaat maken? Zo doet ieder kindje alles in zijn eigen tempo en op zijn eigen volgorde. Zo heb je kindjes die met de 10 maanden al wat woordjes zeggen en zo heb je er die met de 10 maanden al los lopen. En zo heb je kindjes die dat allemaal nog niet doen met de 10 maanden! 
Kletsen begint hier nu ook meer te komen. Alleen nu is hij door zijn griepje erg hees geworden, dus soms komt er dan bijna geen geluid uit haha! Hij vindt dat zelf erg interessant!
Zegt jouw dochtertje al gericht woordjes? Of is t net als hier vooral veel bwablabwaba en mamamamamama? ?
Gelukkig is vandaag de koorts weg en is hij er een stuk beter aan. Straks even eeb stukje gewandeld met hem. Even de frisse buitenlucht en vitamine d! Hij slaapt wel erg veel nu. Echt aan het bijtanken en aansterken!

Jaa wie weet gaat hij opeens kruipend er van door ??
Nou ja ik vind het soms meer gewoon vervelend als ze dan even geen aandacht krijgt ze opeens zo kan drammen terwijl ze dat nooit deed! Maar heb vanmiddag ook ontdekt dat haar tandje bijna er door heen is ( haar 2de pas haha )  heeft jou zoontje al veel tandjes ?
Fijn dat de koorts weg is ! Dus weer aan de betere hand.
Nou het is indd veel blaaablaaaablaaaa whaaaababababa mamaaaammaaaa maar ze probeerd wel sommige dingen na te zeggen zoals bah , mama , papa en dat lukt wel aardig ze heeft geen idee wat ze zegt maar doet je wel na haha!
Ik vind dat clowen gedrag zo mooi daar geniet ik enorm van!!
Nog eventjes en we zijn de eerste verjaardagen aan het vieren echt bizar he

Nou, dat drammen om aandacht is op t moment ook heel erg. Hij is vandaag weer echt sprongetjes gedrag aan t vertonen...? 
Mijn zoontje heeft ook nog maar 2 tandjes, die had hij met de 6 maanden al en het zijn er nog steeds maar 2 haha! Met momenten denk ik, ja daar komt weer n tandje aan, maar helaas, het blijkt dan toch weer niet te zijn. Nu ook weer, heel erg veel met zijn vingertjes in zijn mond, ook gezichten trekken met zijn mondje, tuitlipjes maken, met zijn tong in zijn mond bewegen, weer zure poepluiers en luieruitslag. Maar ja, kan ook weer met zijn griepje te maken hebben... weer het ook niet altijd!
Ik ga vanmiddag sowieso ff naar de huisarts. Hij heeft allemaal uitslag over zijn lijfje. Rode vlekjes. Heeft hij al n week. Even leek het minder te worden, maar sinds gisteren weer veel erger terug aan t komen. Op zijn buik, schaamstreek, achterkant hoofdje, gezicht begint nu ook. Heel vreemd!
Leuk zeg, dat ze al echt probeert om na te praten! Hier kijkt hij me echt aan, alsof ik een of andere malloot ben, als ik hem wat probeer te laten zeggen hahahah!
Ik vind dat clown gedrag ook echt geweldig! Ze zijn ook echt hun eigen humor aan t ontwikkelen, zo leuk en grappig!!
Pooooh jaaaa, alweer bijna 1 jaar, poeh hee! Gaat veel te snel! Bij jou nog maar 1,5 maand ?!!

Terug
Bovenaan