Spuugzat.....

Even mijn beklag doen hoor. Ik ben het spuugzat. Ik voel me gewoon rot nu, wil dat de kleine man geboren wordt.
Feline is echt de hele dag aan het aandacht opeisen en vervelend doen. Heb net best lelijk tegen haar gedaan en ik moest er gewoon van huilen.
Ik ben voor mijn man ook niet te genieten en hij kan ook niks goed doen.

Zo dat lucht op!

groetjes Mariska
38 weken en 1 dag.....

He,

kan me voorstellen dat je je rot voelt nu je zo ver in je zwangerschap bent, dan zit je toch echt te wachten tot er wat gaat gebeuren he? En als je dan uitvalt tegen iemand is dat ook niet echt leuk, maar wel te begrijpen. en het weer zit ook niet echt mee, kan niet zeggen dat je daar een stralend humeur van kan krijgen...

Maar stiekem ben ik toch een beetje jaloers op je. Mijn vriend en ik zijn al een paar maanden aan het klussen voor een 2e maar tot op heden zonder resultaat... we houden gewoon vol, het zal wel een keer goed komen!

Sterkte nog even met de laatste loodjes.

De kleine komt vanzelf hoor, ik zou me er bij neer leggen, en de tijd die je nog hebt met 'z'n 3tjes nuttig gebruiken, Feline extra veel aandacht geven, lekker rusten of zo.

Maar ik duim voor je, Je weet waarom, hahaha

Groetjes Linda

Hoi Mariska,

Het lijkt me zwaar hoor, hoogzwanger en dan een dreumes die ook zoveel aandacht vraagt.
Ik hoop voor je dat jullie mannetje snel komen en idd, geef Feline maar extra knuffels en geniet van jullie tijd met zn drietjes.

Groetjes,
Shivana

Gewoon je hart blijven luchten!
Misschien dat als je het hier doet je thuis weer wat liever kan doen.Dan is iedereen weer blij,maar voel je niet schuldig.
Ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst zijn.

Succes
Jessica

ow wat vervelend voor je,
idd de laatste loodjes wegen het zwaarst
maar meid probeer nog eventjes te genieten van je zwangerschap ookal zou je heel graag willen dat je wondertje geboren wordt nu........ je man zal heus wel begrijpen dat je het heel zwaar hebt nu  en je krijgt er in elk geval iets prachtigs voor terug
laat gewoon lekker de boel de boel en probeer lekker van je dochtertje te genieten en geef haar lekker veel knuffels en je wondertje komt heus vanzelf als de tijd zover is.....
heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes
en lucht je hart gerust hier bij ons

liefs ilona

Ik begrijp volledig hoe je je eigen voelt. Ook Fleur bleef heel erg aandacht vragen de laatste dagen van de zwangerschap. Ben dan ook blij dat het er op zit.

Nog even. Voor je het weet zit het er weer op.

Tamara, mama van Fleur en Eva

Dank jullie wel voor de reacties. Ik ben bekaf, dus ik heb gewoon t idee dat de kleine man geboren gaat worden.
Hoop er maar niet te veel op hoor... En morgenochtend naar gyn als ik nog niet aan het bevallen ben. Ga ik vragen of hij iets heeft voor mijn humeur...

groetjes Maris

Terug
Bovenaan