Spuugzat.....

Ik zat vandaag al te kijken of je wat gepost had, het viel me al op dat je er niet was en hoopte voor je dat het al doorgezet had. Helaas...

Ik denk aan je hoor en ik hoop dat die kleine vent snel geboren gaat worden. Die kleintjes weten ook altijd wel wanneer ze vervelend moeten gaan doen, he. Altijd wanneer je het niet kunt hebben. Kun je geen hulp inschakelen van familie en vrienden zodat je wat rustiger aan kan doen?

Groetjes, Marisa

Hallo!

kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent maar nog eventjes!!! op hoeveel weken is Feline eigenlijk geboren?
Schrijf hier in elk geval maar goed van je af dat scheelt misschien nog weer wat!

Groetjes en heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Alberdien

Hey Maris,

ook ik  ken me goed voorstellen dat je het echt zat bent. Dat had ik met Sylvan ook. Nu heb je er 1tje rondlopen die lijkt meer aandacht te vragen. Erg vermoeiend hoor!
Ik hoop dat de kleine niet al te lang meer op zich laat wachten.
Ben eigenlijk ook benieuwd wanneer Feline geboren is.
Mijn VK zei dat het in de regel niet echt veel scheelt met de kindjes, en dat kloptte bij mij. Dylano is met 39w2d geboren en Sylvan met 39w4d.

Kop op meid! Nog ffkes!!

Liefs Deb.

hoi hoi

ik snap je helemaal! mijn zoontje is in september geboren en dat was echt geen pretje zo midden in de zomer met een dikke buik! het was lekker weer dus wou toch veel met djesslyn ondernemen maar het liefst bleef ik lekker thuis! jay is 1 dag na de uitgerekende datum geboren.

kom op meid de laatste loodjes! nog even en je heb je mooie kleine hummetje in je handen!

groetjes jess

HAHAHAHAHA! Ja sorry maar ik herken precies wat je zegt! Mijn kleine man is 8 weken geleden geboren en de laatste weken werd ik ook gek van mijn zeurende en hangende peuterdochter... Helaaaaaas wordt het er na de geboorte niet beter op. Aandacht delen is voor een peuter not done en doorslapen daar heeft het kleine mannetje dan weer nooit van gehoord!

STERKTE en onthou...het is maar een fase!
x ing

Nou Inge, dat vind ik niet zo aardig van je om zo te lachen. We weten allemaal dat de laatste loodjes het zwaarst zijn, maar om het er dan zo in te wrijven, zou ik iig nooit doen.
En dat het strax zwaar wordt voor Maris, zal heus wel zo zijn. Maar haar kindjes zijn de jouwes en de mijnes niet, en daar moet ze zelf achter komen.

No hard feelings tegenover jou hoor, maar toen ik het las, dacht ik echt ff "alleehj, moet dat nou zo gezegd worden"??

Liefs Deb.

Gelukkig heb ik vandaag 2 uur kunnen slapen omdat mijn man thuis is en Feline mee had genomen naar de speeltuin.
Dus mijn humeur is al iets beter gelukkig. De controle bij de gyn was ook weer goed, dus we wachten af..
Bedankt voor het medeleven en steun, kan ik soms heeeeel goed gebruiken!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan