Spuugzat.....

WHAT!! Gaan we nu weer iedere letter letterlijk en veel te serieus nemen? Sorry hoor maar hier is ook mijn limiet bereikt. Ik laat haar alleen even weten dat ik weet wat ze voelt. Heel normaal niks geks aan. Ik leef met haar mee omdat ik er zelf midden in zit. Heeft echt HE LE MAAL niks met inwrijven te maken. Get a life en hou toch eens op met die stemmingmakerij hier.

Sterkte Mariska!! Je kan het! Nog even! GIRLPOWER!!

x ing

En als mensen schrijven gelukkig is het maar een fase dan bedoelen ze kop op meissie nog maar even en dan is alles anders! Kortom....zie eens het positieve in een ander ipv meteen het negatieve! Zou ik erg op prijs stellen!

Ing

Hoi Mariska,

Zet hem op met de laatste loodjes!!! Ik weet hoe zwaar het is, ik ben 6 weken geleden bevallen van mijn 2 mannetjes en had ook een peuter van 21 maanden rond drentelen. Helaas werd ik met zware zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis opgenomen, verschrikkelijke was dat en de tijd na de keizersnede ook.

Maar nu 6 weken later ben ik alles weer vergeten.... hi hi.

Ik duim voor je dat je inmiddels aan het bevallen bent.

XX

Inge, het was echt niet mijn bedoeling om je tegen je schenen aan te schoppen hoor.
Ik ben toch netjes gebleven, en ben absoluut niet boos. Ik zeg alleen mijn mening, en dat mag, mag jij toch ook?

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan