start iui voor Linda en anderen

Hallo Meiden
Ik ben ons topic kwijt.
Zijn jullie hier ook terecht gekomen?
Ik hoop het.
Morgen ga ik weer voor follikelmeting.
Hopelijk tot snel
groetjes Maartje

Hallo,

Mag ik ook bij jullie meekletsen? Ik ben gister ongesteld geworden (11 dagen na de IUI) en ga nu beginnen aan IUI 5. Zelf heb ik er niet zo'n vertrouwen in, maar manlief is nog niet toe aan het alternatief (IVF) en dus hebben we besloten 6 IUI's te doen. Ik mag de 14e (CD13) terug voor echo en krijg dan te horen wanneer ik m'n IUI heb.

Groetjes,

Hallo meiden, ik heb mijn naam veranderd van grote wens naar Linda78. Ik heb moeten zoeken, maar kan geen bericht posten, snap er niks van. Hier verder alles rustig, nog 3 dagen en dan weet ik meer. Maartje hoe is het gegaan vandaag.
Esk: ik heb jou op een ander topic gevolgd, maar welkom hier.
Groetjes Linda

Hoi
Ja het forum is nog niet echt in vorm, want het is heel lastig een bericht te plaatsen.
Esk tuurlijk mag je meekletsen.
Wij gaan beginnen aan de 4e IUI.

Vandaag follikelmeting gehad en ik had twee follikels van 17mm. Zondag terug komen en dan waarschijnlijk dinsdag de IUI.

Hopelijk zijn het opstart problemen van het forum,
want ik heb er echt heelveel aan om met jullie te praten!

Groetjes Maartje

Hoi Maartje, ik typ op mijn gevoel haha. Krijg geen letters op het scherm dus best lastig.
Tja, ik zit dus in spanning te wachten. Heb vorige week dinsdag eisprong gehad en vanaf afgelopen maandag 3 dagen hevige buikpijn gehad. Nu voel ik niets meer.Verlies wel iets bruin bloed, maar dat is alleen met afvegen. Dus spannend.
Verder gaat het goed bij jou,dus als jij IUI hebt, ga ik misschien starten met IUI4 Succes zondag en ik hoor het wel weer.
Groetjes Linda

Het forum is inderdaad erg wennen. Ik snap ook niet zo goed wat de voordelen zijn (behalve dat je de reacties ervoor kan zien).

Maartje, succes zondag, wat een rotdag om terug te moeten komen! Jullie ook al de 4e IUI, wat gaat dat rap zeg.
Linda, spannende tijden, misschien is dit 'm dan! Ik zal voor je duimen.

BTW, het is niet mijn bedoeling om reclame te maken dus ik zal het maar 1 keertje zeggen en dan hou ik m'n mond erover. Ik heb vandaag in een opwelling een gratis forum geopend met "als zwanger worden langer duurt" als onderwerp. Ik vond dat wij altijd zo'n ondergeschoven groep zijn, vandaar. Nou ja, als je zin hebt, kom maar 's kijken op http://onzegrotewens.yourbb.nl
Da's alles wat ik erover zeggen zal!

Verder heb ik niet zoveel te melden. Ik heb er ook heel veel aan om te forummen, anders zou ik al helemaal gek geworden zijn. Vandaag heb ik bijvoorbeeld echt mijn dag niet. Niets lukt, nergens zin in en alles zit tegen (lijkt). Gisteren reageerde ik redelijk nuchter op het mislukken van de IUI, maar blijkbaar komt het er nu allemaal uit... net al aanvaring met manlief en ik heb me onsterfelijk belachelijk gemaakt in een supermarkt. Ik gooi het dan maar op hormonen... maar eigenlijk weet ik gewoon niet goed hoe ik met al dit gedoe om moet gaan. Gelukkig kan ik dan hier even alles van me af typen.
Nou, ik ga weer even naar beneden,
Groetjes,

Hoi Esk, ik zal mij even voorstellen. Ben oktober 2005 gestopt met de pil. na 4 maanden werd PCO vastgesteld en door alle onderzoeken ook vijandig baarmoederslijmvlies. In december 2008 HSG foto gehad. Alles goed. Daarna 3 IUI's en afgelopen miei kijkoperatie gehad. Deze ronde nog zelf geklust en anders weer starten met IUI. Zit nu dus in spanning te wachten. Dit was mijn verhaal wel zo'n beetje.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan