start iui voor Linda en anderen

Hai meiden,

Het gaat wel met me. Gelukkig geen pijn gehad van de miskraam, was vorige keer wel anders. Komt omdat ik nog maar 6 weken was en de vorige keer 8,5. Nu eigenlijk nog minder klachten als wanneer ik ongesteld ben. Morgen voor echo, hopelijk is alles schoon en ben ik benieuwd wat de gyn ervan zegt dat ik nu 2 keer een miskraam heb gehad. Ben bang dat hij over mijn leeftijd begint. Heb al in dit forum verschillende berichten gelezen van meiden van begin 20 die het ook hebben gehad. We wachten gewoon morgen af. Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk worden we allemaal nu snel zwanger en blijven we ook de 9 maanden zwanger.

Gr. Debby

hallo dames,

Mag ik mij jullie aansluiten?
Ik ga over 2mnd starten met IUI.
Zal mij even kort voorstellen.
Ik ben suusje26 en wij zijn nu 2 jaar bezig met onze kinderwens.Na alle onderzoeken heb ik afgelopen maand een kijkoperatie gehad,daar kregen wij wat zekerheid m.b.t onze verklaring waarom het niet lukte.Ze hebben een lichte milde vorm van endometriose weggehaald.
Hopelijk was dit de oorzaak en gaat het nu wel lukken.
Volgende maand naar zh en dan krijgen we voorgesprek over IUI.De vraag is nu alleen nog met of zonder hormonen.Ik ga ervanuit dat ik hormonen krijg,omdat ik 2x een neg. samenlevingstest gehad heb.

Kunnen jullie mij vertellen hoe het precies te werk gaat met de IUI.Wanneer krijg je de IUI?Hoe weten ze wanneer je je eisprong hebt?Doen ze dit weer d.m.v bloedprikken?En moet je dan terugkomen.

Gr susan

Hoi Suus26, Bij mij gaat het als volgt. Tussen de 3de en zesde dag naar zkh voor een uitgangsecho. Daarna 1 week menopur spuiten en dan om de anderse dag terug voor een inwendige echo. Om te zien of mijn eitje(s) goed groeien. Als ze rond de 20 mm zijn dan mag de pregnyl spuiten die de eisprong opwekt. Ongeveer 36 uur later is dan de inseminatie. De neg. slt, wil niets zeggen of je met of zonder hormonen krijgt. Maar meestal wordt IUI wel met hormonen gestimuleerd. Waarschijnlijk hoef je geen bloed te prikken, omdat ze het eitje met inwendige echo's in de gaten houden.
Volgens mij ken ik jou van een ander topic maar weet even niet welk. De meiden op dit topic reageren hier bijna niet meer, wij zijn nu bij Esk op het forum. onzegrotewens.yourbb.nl. Hier zijn al meerdere meiden met IUI of die al langer bezig zijn met zwanger worden.
Als je vragen hebt lees ik het wel.
Groetjes Linda

Hoi linda,

Dankjewel voor je reactie.
$aug naar het zh dus dan krijgen we te horen hoe en wat.
Ben wel beetje zenuwachtig hoor.Hoop dat het toch ook niet nodig is.
Ben weer begonnen met tarwekiemcapsules heb eens gelezen dat dit de innesteling bevorderd.Is homeopatisch dus heb zoiets baat het niet dan schaadt het niet toch?

Hoeveel iui's heb jij nu achter de rug?
Hebben ze bij jou wel een verklaring gevonden waarom het niet spontaan lukt?

Je kan mij wel kennen van het topic onverklaarbaar onvruchtbaar daar post ik ook al een tijd.

gr susie

Hoi Suusje, Ik ben met PCO in zkh terecht gekomen. Dit werd verholpen met clomid. Daarna elke maand een slt, allemaal negatief. Dus vijandig baarmoederslijmvlies.
Heb afgelopen december een HSG gehad en in mei een kijkoperatie. Zag er allemaal prima uit. Wij zijn nu met IUI4 bezig. Moet morgen terug voor follikelmeting en denk volgende week de inseminatie.
Ik gebruik ook tarwekiemoliecapsules sinds 2 maanden. Een maansteen draag ik ook nog bij me. Deze is ook voor de vruchtbaarheid.
Verder hoor je het morgen wel weer
Groetjes linda

Hoi linda,

Ik ben ook weer gestart met tarwekiemcapsules.
Heb zoiets baat het niet dan schaadt het niet toch.
Deze maand weer starten met ovulatietesten.Hoop dat het deze 2mnd toch nog spontaan lukt dan hoef ik iui traject niet in.Ga er niet vanuit,maar blijf de hoop hebben.Ik wil zoooo graag.

Jeetje IUI nr 4 al.Ook heftig.
Ik heb gelukkig wel een goede eisprong.Dus ben nu erg benieuwd of ik Hormonen krijg.Aan ene kant hoop ik van niet,maar als het toch een soort van helpt dan denk ik ja dat heb ik er wel voor over.
Hoorde wel dat je er enorme stemmingswisselingen van krijgt.

Ben benieuwd.Hoop voor je dat iui 4 raak is.
Duim voor je.

gr susie

Hoi Susie, ik ben vandaag weer in zkh geweest. Heb aan li.eierstok 2 eitjes. Heb of zondag of maandag de IUI. Ik heb verder ook een goede eisprong, maar meestal doen ze toch iets met hormonen i.v.m. betere timing IUI.
Het ligt eraan welke hormonen je krijgt. Bij menopur merk je helemaal niets van, alleen met clomid kan je wel stemmingswisselingen hebben. en pregnyl ja dan lijkt het of je zwanger bent. Alle symptomen kun jehebben dan. Dit verschilt elke maand weer.
groetjes Linda

Terug
Bovenaan