start iui voor Linda en anderen

Hoi

Esk Ik ben in januari 2006 gestopt met de pil
en helaas nog niks. Wel na de eerste IUI behandeling een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Wij geloven ook niet echt meer in de IUI behandelingen, maar maken ze ook af en gaan dan voor IVF, maar dat had ik je geloof ik al een keer verteld.
En je emotionele buien herken ik hoor.
Schrijf het hier maar lekker van je af. Doe ik ook!

Linda je maakt het wel spannend. Misschien is het wel spontaan gelukt. Heb je eigenlijk wel medicatie
geslikt/gespoten voor een eisprong of heb je deze uitjezelf gekregen.

Vandaag kraamcadeautje gekocht. Pff al het derde setje in een maand tijd en ik vind het echt niks!
Maar ja hoofd omhoog en doorgaan.

Esk ik zal even kijken op jou adres.

Fijne avond!

Hallo meiden, ik ben er weer even. Ik denk dat de spanning voorbij is. Moest vanmorgen naar de wc voor ontlasting en daar verloor ik wat druppels bloed. Voor de rest geen krampen ofzo. Verder wel steekjes in mijn lies, net of ze er met een speld in prikken. Een beetje last van mijn borsten aan de zijkant. Hoofdpijn wat ik anders nooit heb. Dus we zien wel weer.
@Maartje: Ik moest als het eitje rond de 19 A 20 mm was de pregnyl spuiten. Waarschijnlijk zal die van jou zondag rond de 19 mm zitten en dan de pregnyl.
@Esk: ik ga zo even op jouw forum kijken en misschien kunnen we anders overgaan daarheen, want ik wil wel graag zien wat ik type.
Groetjes Linda, die nog steeds in spanning zit te wachten.

@maartje, ik spuit bij ongeveer 20 mm de pregnyl, maar het kan ook net wat kleiner zijn. De arts zegt het niet altijd.

@Linda, dat zou ik erg leuk vinden, ik vind het hier zo lastig dat ik maar zo'n klein vakje heb om m'n bericht in te typen... ik ben trouwens nog steeds voor je aan het duimen...

Hoi Esk, heb al een berichtje achter gelaten en ben al aangemeld. Tja, alleen mijn verhaal bij voorstellen geschreven, waar het eigenlijk niet hoort. Sorry. HAHA
Groetjes Linda

Hai meiden,

Hier slecht nieuws, ik heb afgelopen woensdag een miskraam gehad. De 2e nu. Ben erg verdrietig. Voelde me prima, had net afspraken bij gyn en vk gemaakt en het mannetje was eindelijk diezelfde woensdag thuisgekomen. We wilden deze 2 weken lekker gaan genieten maar helaas 's middags kreeg ik ineens bloedverlies, zomaar, ik voelde niks en heb nu eigenlijk ook weinig last. Een goede menstruatie maar dat komt omdat ik ook nog maar 6 weken was. Het is wel weer een klap en ik denk ook niet dat ik weer de medische molen in ga. Ik ben tussen de behandelingen door nu 2 keer spontaan zwanger geraakt en ik wil dat nog een keer proberen. Het moet zo kunnen en ik ben dan zelf veel rustiger. Donderdag voor echo om te kijken of alles weg is. Ga het nu weer een plekje geven.

Gr. Debby

ach Debby wat een vreselijk naar bericht!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even de tijd moet geven. Meid heelveel sterkte en succes donderdag.

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan