start IUI

Hey meiden,

Ik ben Phoebe, 28 jaar en we zijn inmiddels alweer 20 rondes verder zonder resultaat helaas.
Ik oktober hebben we de eerste stap richting de gyn gemaakt en zijn we "binnenste buiten" gekeerd.
Voor zover ze hebben kunnen onderzoeken is er niks "mis" met ons.
We kregen 2 keuzes, of we konden het nog even zelf proberen of we krijgen IUI.
We hebben gekozen voor IUI waar we dus in januari mee gaan starten.
Gelijk een recept mee gekregen voor Clomid en Pregnyl en dan bellen als ik in januari ongesteld wordt.
Ik vind het allemaal best wel spannend, en ik heb niet echt een idee hoeveel meiden er zwanger zijn geworden via IUI
Ik zou het leuk vinden om jullie ervaringen te lezen.

Liefs Phoebe

Hoi Phoebe,

Wij hebben helaas (nog) geen goeie ervaring met IUI hebben er nu 4 achter de rug, helaas zonder resultaat. Gaan nu nog beginnen met de 5e IUI en daarna IVF.
Ik ken echter wel iemand die 2 kinderen heeft middels IUI, dus het kan wel. En hier op de site (zie mijn topic) is ook al iemand zwanger geworden van IUI na de 1e keer zelfs, dus het kan wel. Je moet toch geluk hebben.

Heel veel succes..

Groetjes Wijstje.

Hallo Phoebe, je komt me bekend voor

Zoals je weet moeten wij ook heeeel misschien IUI doen, dus als je het goed vindt lees ik hier ook mee. Wij hebben nog 2 kansjes op de 'normale' manier en anders ook IUI.
Spannend wel hoor

xxx Bieb

hoi phoebe,

wat spannend allemaal! wij hebben 6 januari een afspraak bij de gyn voor uitleg voor IUI en dan beginnen wij hopelijk dezelfde maand nog!

xxx mier

phoebe heb je een onregelmatige cyclus? omdat je gelijk met hormonen begint? ik hoop dat wij de hormonen ook krijgen want dan heb je een betere kans volgens mij!
wij zitten trouwens in ronde 25

xxx mier

hoi phoebe,

ik heb de eerste IUI achter de rug maar zonder resultaat helaas op hoeveel clomid ben je gezet??

ik werd ook gelijk bij de eerste poging op clomid gezet maar niet op pregnyl.

ik heb 100mg clomid voorgeschreven gekregen.

groetjes suus

Hallo,
Ik heb wel goede ervaringen met iui. Bij ons lukte het ook niet om via de normale weg kinderen te krijgen ondanks dat er bij os ook nix mis was. Ik ben in de eerste iui ( zonder hormonen alleen een prik om de eisprong te krijgen )gelijk zwanger geraakt en we hebben nu een prachtige dochter van 21 maanden. Waarschijnlijk biginnen we binnenkort weer met iui voor een tweede kindje wederom omdat het nu weer niet lukt en alles is weer goed. We zullen het allemaal wel zien We hopen op net zo'n gfroot succes als de eerst keer maar houden er ook rekening mee dat het langer kan duurden zeker als je de verhalen van alle andere meiden hier leest.

succes ermee Hoff

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Nogal uit een lopende ervaringen....

Wijsje: Tot 4 x toe niet gelukt... ik hoop voor je dat je bij de laatste poging zwanger mag worden, zodat je het IVF niet hoeft te doen, succes!!!

Biebje hahaha leuk, tuurlijk vind ik dat goed, we zitten een beetje in het zelfde schuitje toch? Jij nog 2 kansen he.... hopen dat het raak is meid!

Mier, opzich heb ik een redelijk regelmatige cyclus, altijd rond de 27 28 29 een enkele keer 30 dagen dus niet heel erg onregelmatig, ik weet niet waarom ze gelijk hormonen geven, misschien zekerheid voor alles????
Succes met je afspraak in januari, wanneer moet je? Spannend!

Suusjuh, ik heb 50 mg Clomid voor geschreven gekregen en die Pregnyl dan.
Die pregnyl wekt je eisprong op, misschien is dat bij jou niet nodig?
Succes met de 2de poging!

Hoff... dat is een bericht wat ik wil lezen hahahaha Hoelang ben je nu bezig voor de 2de?

Voor mij is het afwachten tot ik deze maand ongesteld wordt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik (liever niet natuurlijk) ongesteld wordt het op dag 30 is, dat zou betekenen 28 december dan kan ik gelijk beginnen.
Als ik eerder ongsteld wordt moet ik nog een ronde wachten, zou niet uitkomen in het ziekenhuis dan, vandaar..

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan