start IUI

hoi bieb,

je hoeft niet altijd hormonen te spuiten bij mij is het ook in mn natuurlijke cyclus ik krijg alleen wat extra stimulatie door middel van clomid tabletten, ik heb niet altijd een eisprong en vorige maand dus wel maar als het deze keer niet vanzelf gaat voor vrijdag dan wordt het met een 1 malige injectie opgewekt.

waarschijnlijk hoef jij neit te spuiten omdat je altijd een eisprong hebt.

je hebt wel kans op extra hormoonstimulatie middels clomid tabletten.

succes

Bieb, als je al moet spuiten hoef je dat niet zelf e doen hoor. In mijn geval moet ik naar de kraam afdeling van het ziekenhuis en daar geven ze die spuit.
Ik heb inmiddels ook al begrepen dat de een alleen clomid krijg, de ander alleen de pregnyl spuit en ik krijg het dus alle twee, tenminste,ik heb een recept mee gekregen voor alle twee, dus ik ga er van uit dat ze het ook gaan gebruiken.
Ik denk dat ze in mijn geval goede grote eitjes willen creeren en die willen laten springen als hun het uitkomt, tenminste, dat denk ik.

Suus, je eitjes te klein dus.... nou weet ik dat je eitje ongeweer 20 21 mm moet zijn, maar hoe dik moet je slijmvlies zijn?
Zie je op tegen die Pregnyl spuit? waarom als ik vragen mag?

Liefs Phoebe

ik heb net het ziekenhuis gebeld en we kunnen pas van start met IUI de 1e week van februari ivm de spuiten! baal baal!! had zo gehoopt dezelfde maand nog!!!
ik mag volgende week nog bellen ofdat er iemand uit is gevallen,maar dat was bijna nooit zei ze! als we dan mogen komen voor de IUI is het precies 2 jaar na het stoppen van de pil! (de 1e week van febr.2007 gestopt met de pil)

xxx mier

Miertje, balen dat je pas in febr terecht kan..Nu maar hopen dat er iemand uitvalt!!!

De gyn had tegen mij gezegd dat ik eerst een afspraak krijg waar ik leer spuiten. Dus ik begreep dat ik dat zelf moet doen. Nouja, ik ga me niet al gek maken voor iets wat nog niet zeker is. Ef flink klussen weer deze week, misschien helpt het.....

Hey meiden,

Hier wee ff een berichtje van mij!
Ik da du vorige week 3 eitjes, en we hebben dus goed geklust.Na al die tijd zou het wel heel toevallig zijn als er nu opeens drie worden bevrucht, en ook nog gaan innestelen!
Maar we zien het wel, hebben in ieder geval goed ons best gedaan,hihi!
mijn nod is 29 dec.Lukt het deze maand dus niet dan in jan voor iui.Ik lees hier wel verschillende verhalen zeg, bij ons beide(mannetje en mij)is niks afwijkends gevonden waardoor we niet zwanger worden, heb ook gewoon een eisprong.
Toch spuit ik nu al voor de vierde maand menopur, en pregnyl.Daarvoor kreeg ik clomid, maar dit werkte negatief op mijn baarmoederslijmvlies.
Maar ik begrijp dat sommige van jullie iui gaan doen, of doen zonder medicatie???
Zal misschien dan per ziekenhuis verschillend zijn?
Bij mij vertellen ze dat door de medicatie de kwaliteit van het eitje, en gewoon van het hele zwanger worden beter wordt/gaat!Vreemd!!!

Heb afgelopen zaterdagmiddag mijn pregnyl gezet om 14.00, en zaterdag, zondag en maandag goed geklist,hihi!Ben benieuwd!Hoop het zo!!!
Zit nu op 130IE menopur, en met pregnyl 5000 IE.Heb vandaag echt last van zwangerschapsverschijnselen(iegenlijk al vanaf zondag, ong mijn eisprong)zere borsten, moe en misselijk!normaal heb ik dit niet zo erg, maar zal wel komen omdat ik ben begonnen met een hogere dosering menopur, en natuurlijk door drie eitjes, ipv 1!
Lastig hoor, je voelt je zwanger, maar weet dat het door de pregnyl komt!

O ja, las dat jullie niet zelf moeten spuiten maar dat dat in het zh gebeurd??
Gaat hier ook anders, moest vanaf het begin menopur, en de pregnyl zelf spuiten!!!

Nou meiden, een heel verhaal pfff!!!
Fijne avond!

Liefs mamavanjesse(anieska)

Mamavanjesse; worden weer spannenden dagen dus voor je. 3 eitjes nog wel! Ik heb een keer 2 eitjes gehad, alleen jammer genoeg niet bevrucht. Had het wel leuk gevonden hoor een 2-ling.

Heb nu mn eitje, en heb er echt last van. Last van buik en rug, een soort ongi gevoel maar net ef anders. Gister was ik echt beroerd, vandaag wat minder. Weet gewoon zeker dat het  van mn eitje is, en niet van wat anders.    Vandaag laatste klusdag alweer, en dan maar weer 2 weekjes afwachten. 31-12 NOD, spannende datum dus

Terug
Bovenaan