start IUI

hey phoebe,

wel een regelmatige cyclus dan,bij mijn bijna altijd 24/27 dagen 1x 23 dagen en 1x 31 dagen dus ook regelmatig,hoop ook dat wij hormonen krijgen want dan vormen de eiblaasjes beter volgens mij en dus hogere kansen.
wij moeten 6 januari voor uitleg IUI,als ik van 27 dagen mijn nod uitga dan is 27 december mijn nod dag en mijn eisprong op 9 of 10 januari
dus hoop gelijk van start te gaan!
vind je het ook zo spannend?

xxx mier

Hallo Phoebe,

Ook wij gaan in jan starten met iui, we hopen natuurlijk dat dat niet nodig is,haha, en dat we een mooi kerstkadootje krijgen.Ben benieuwd, ben vanmorgen in het zh geweest voor een follikelmeting(spuit al hormonen)en heb nu 3 goede eieren.Lastig, want bij ons wordt er afgeraden daar wat mee te doen, ivb met de kans op een 3ling.
Moet donderdag weer naar het zh, om te kijken hoe het met de eitjes is.Moet vanavond en morgenavond minder spuiten, ze hopen i het zh dat er dus 1 eitje niet doorgroeid!Lastig hoor allemaal

Als ze er donderdag nog wel zitten moeten we gaan kijken of we veilig gaan vrijen, of toch de gok wagen, met een kans op een drieling.

Als we nu dus in het iuitraject zaten, werd er dus geen iui gedaan, ivb met drie eieren!!!

Het voelt als een maand verpest!!!

Liefs anieska

ik moet 14 december weer voor een follikelmeting en als dat net zo goed en groot is als vorige keer dan is het 15 of 16 december insemineren.

ben benieuwd.

liefs suus

Hoi hoi

Ik ben zwanger geworden via IUI!!!
Ben nu bijna 15 weken zwanger.

Ik ben zwanger geworden bij poging 1 maar dat is een miskraam geworden bij 5,5 week.
2e poging was mislukt!
3e poging nu bijna 15 weken zwanger!!

Succes met de IUI en houd moed het kan ECHT!

Groetjes Trieske

Mier,
Ik vind het zeker spannend!
Ik hoop voor je dat ze gelijk beginnen, maar ik denk dat je je eerstvolgende menstuatie af moet wachten, toch vanwegen hormonen misschien...

mamavanjessen,
3 eieren, wow!!! wat heb je gedaan, geklust of niet?
Ik hoop voor je dat het raak is meid, en dat iui niet nodig is.
Wanneer is je NOD??

Suusje,

Ben je geinsemineerd? Hoe is het gegaan, viel het mee?
Veel vragen he hahahaha

Trieske, gefeliciteerd meid! super leuk! Goed nieuws zeg he, geniet er lekker van meid!

Nou, zoals het er nu uitziet moet ik 2de kerstdag ongesteld worden (liever niet natuurlijk) dan ga ik maandag het ziekenhuis bellen om te vragen of ik kan beginnen.
Het ziekehuis zit midden in een verhuizing, dus vandaar dat ik moest wachten tot januari. Dus ik hoop dat ze alles op orde hebben een ik gelijk kan beginnen, anders wordt het misschien februari pas....

Fijne dag allemaal!

Liefs Phoebe

ha meiden,

nee heb geen 2e inseminatie gehad want uit de FM bleek dat mn eitje pas 15mm was mn baarmoederslijmvlies was al 6,5 mm

ik moet vanaf morgen ovulatietesten gaan doen 2 maal daags.
heb ik vrijdagochtend nog geen positieve ovulatie test zal ik helaas pregnyl moeten spuiten vrijdagavond en dan zondagochtend voor de inseminatie, laatste kans dit jaar anders wordt het volgend jaar.

hopen dat het niet nodig is om te spuiten en dat ik deze week spontaan een eisprong krijg.

liefs suus

Hoe zit het eigenlijk met die hormonen spuiten enzo?Moet dat altijd?
Als wij voor IUI moeten dan gaat ze me eerst uitleggen ivm spuiten enzo, dus heb verder nog niet gevraagd hoe dat zit, want dat hoor ik dan wel
(hoop het niet, heb nog 2 kansjes...)
Ik heb altijd een goede eisprong, dus moet ik dan ook hormonen spuiten, of kan het ook zonder?

Terug
Bovenaan